Pfffft.... ik zit echt weg te smelten hier.....

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Marieke22

Berichten: 797
Geregistreerd: 08-04-02
Woonplaats: Rheden

Pfffft.... ik zit echt weg te smelten hier.....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-08-03 14:10

Het is echt te zot voor woorden hier. Ik ben nu "aan het werk", maar het is echt geen doen. Ons kantoor heeft geen airco, een plat dak, en mijn kamer zit aan de zonzijde. Heerlijk dus. Mijn baas heeft hier vanmiddag een thermometer opgehangen, en het is gewoon 37 graden binnen. Niet meer normaal.....

Is niet goed voor je concentratie dit, ben zo duf als een konijn en super traag.....

Zo. Had even zin om te klagen. Als collega's zijn we inmiddels uitgeklaagd tegen elkaar!!

Nog meer mensen die op dit moment in zo'n heerlijk kantoor zitten?



Marieke22

Berichten: 797
Geregistreerd: 08-04-02
Woonplaats: Rheden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-08-03 14:29

Voor morgen hebben ze gelukkig aangepaste werktijden, dan mogen we om 14:00 uur naar huis. Maar goed, dan nog. Ik ben benieuwd of ik zo niet, net als Sonja, flauwgevallen onder mijn bureau lig. Ik zit ook alleen en er is niemand om mij wakker te houden..... aargh!

Moest net naar het toilet en ik wilde echt niet!! Daarvoor moet ik drie trappen op, ik lijk wel een bejaarde.

Ik heb echt medelijden met koks en bakkers en andere mensen die ook nog eens bij een verwarmingsbron moeten werken nu. Ook met mensen die lichamelijk zwaar werk moeten doen in deze hitte. En met mezelf.... Knipoog

Zou vanavond gaan rijden maar ik weet niet of ik dat ga doen. Ben nu al helemaal kapot. Misschien toch maar eens een dagje rust.

Marieke22

Berichten: 797
Geregistreerd: 08-04-02
Woonplaats: Rheden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-08-03 15:04

Sonja"]
Hihi, ik heb van de week al geconstateerd dat ik vreselijk dom ben. Verhuis binnenkort naar Holten, en ga werken in Nijverdal bij een uitzendbureau. Is dom van me. Kan beter nog een klein stukje verder rijden naar Hellendoorn, want daar worden de RAKETJES gemaakt!!!! Lovers
[/quote]

Jaaaaaa Raketjes!!! Zijn zo lekker......

Enne Lielle... als je toch met Express-bezorging bezig bent, stuur dan ook zo'n lekker ijsje richting Arnhem... het gaat echt niet meer hier!!

Idd erg om alleen te zitten. Er zijn nog wel collega's hier op kantoor maar niet op mijn afdeling, en die moet toch bemand (bevrouwd in dit geval) zijn.....

[quote="Jola schreef:
kiekenvel


Bij jou heeft de warmte blijkbaar ook al toegeslagen..... die airco is toch niet zo goed als je denkt kennelijk....

Marieke22

Berichten: 797
Geregistreerd: 08-04-02
Woonplaats: Rheden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-08-03 15:07

femmigje schreef:
Pfff zucht.. Ik werk ook in een verzorgingshuis maar dan in de zorg. heb ik iemand gedoucht heb ik bijna de neiging om er zelf ook ff onder te gaan staan. Het ergste van alles is nog dat sommige bewoners het sereus koud hebben
Verder is het bij ons binnen ook wel boven de 30 graden denk ik.. Maar ja wij kunnen niet een tropenrooster maken he.. "Sorry mensen maar wij zijn om 14.00 naar huis.... We zien jullie morgenvroeg wel weer!" haha.


Idioot he? Mijn oma van 90 heeft ook geen last van de hitte, ze heeft het zelfs koud. Komt omdat haar bloeddruk extreem laag is, geen goed teken iig.

Moet wel lachen om jouw uitspraak hoor. Iedereen laten zitten beneden en zeggen "Jullie redden het wel he? Er staat fris in de koelkast en er is eten om op te warmen. Tot morgen"! Hahah, zie het al helemaal voor me.

Marieke22

Berichten: 797
Geregistreerd: 08-04-02
Woonplaats: Rheden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-08-03 15:11

Geinig Kitty: dat zijn ook mijn werkaamheden (onder andere) voor vanmiddag. Twee nieuwe brandstofpassen regelen en een aantal verzekeringen omzetten van B-casco naar casco......

Nooit geweten trouwens dat de Belgen praten over "kiekenvel". Toch nog wat geleerd op zo'n dag als vandaag!!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _Cubby_, Amazonbot, C_estmoi, ComscoreBot, Duhelo, fleurtjeuh, flooooo, Ginny135, History_, Iselda, Lian, linoleum, LWDaisy, nick_en_ik, paljaslaura, pinto_1, pluklief, Riviera87, rocky_1995, Temeraire, Travel_me, Wenta, YandexBot en 216 bezoekers