Bos rozen, allemaal wit met 1 rode?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Anoniem

Bos rozen, allemaal wit met 1 rode?

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-03 00:59

Vandaag (lees: net) had ik een verjaardag van een vriendin van mij. Allemaal leuk en aardig, maar ze had van een collega (mannelijk) een bos rozen thuis gestuurd gekregen. OK dan! Het waren allemaal witte rozen met in het midden een rode roos.. Nu dacht ik te menen dat hier een betekenis voor was. Ik kan er niet meer opkomen. Misschien dat een van jullie het weet? Verward

[edit:BartVB]Titel[/edit]



Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-03 10:30

Wow.... nu is het zo dat zij (mijn vriendin) en ik het sterke vermoeden hadden/hebben dat die mannelijke collega (werkt er maar 1 Knipoog ) haar een beetje erg leuk vind. Dit gevoel is niet wederzijds en dat heeft zij wel 4 keer uit gelegd waar ik ook bij heb gestaan (2 keer). Maar volgens mij was de boodschap nog niet geheel duidelijk al zegt hij van wel..... en als ik dit nu zo lees over de betekenis ervan.......*slik* Scheve mond ghehe maar bedankt voor het opzoeken ! waren mooie stukjes om te lezen! Lachen

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Baredawn, eva1969, IASCrawler, lanouska, lonimma, meintje, nano, roosjenat, ryukapple, sandra1312, suikermeisje, Vivienne78 en 150 bezoekers