Geen organisatie?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
R_MW
Berichten: 1821
Geregistreerd: 12-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-09-01 18:14

wat is jullie idee hierover?

Misschien is het helemaal geen organisatie geweest, maar zijn het gewoon 12 erg zieke mensen die de wereld zo haatte dat ze dit plan hebben verzonnen.

Met 12 mensen kun je dit volgens mij best plannen. Iedereen verdenkt wel meteen Bin laden (ofzoiets) maar misschien heeft ie het echt niet gedaan en zijn de "organisatoren" wel omgekomen bij de ramp???

Volgens mij bestaan er echt van dat soort zieke mensen: wij haten de wereld dus we moorden iedereen uit om vervolgens ook met een "spectaculaire" dood te sterven.

Ik weet echt nog niet zo zeker of die Bin laden het wel heeft gedaan.

Maar ja wie ben ik. Ik heb er niet echt verstand van. Maar het kwam zo in me op.

BartVB
Eigenaar

Berichten: 41660
Geregistreerd: 08-01-01
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-01 18:34

Nah.

Dit was duidelijk een politiek iets. Als je vooral zoveel mogelijk mensen dood wil hebben kan je wel andere dingen doen..
En als je dat wil dan is het ook onzin om het Pentagon/White House of Camp David aan te vallen..

Vind het wel irri dat nog steeds niemand de actie heeft opgeeisd.

R_MW
Berichten: 1821
Geregistreerd: 12-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-09-01 18:35

ja maar das toch ook raar! dat ze die actie nog steeds niet hebben opgeeisd! Wat hebben ze er dan mee bereikt!

En iedereen zegt ook dat ze er niets van weten. Ik vind het maar een vage bedoeling die hele ramp Verward

Waarom gebeurden dit soort nutteloze dingen Huilen

Lennon

Berichten: 4342
Geregistreerd: 01-09-01
Woonplaats: Belgisch Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-01 18:49

'k Vind het zo raar nie dat ze deze actie nog nie hebben opgeëist...aangezien de reactie van Amerika en de rest van de wereld te zien...

Wie nu zoiets gaat opeisen, tekent volgens mij zn doodsvonnis...Daarom moet er niet terug gebombardeerd of dergelijke worden, maar gewoon de haat jegens die mensen is gewoon enorm...