beetje lef enzo gevraagd...

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Lennon

Berichten: 4342
Geregistreerd: 01-09-01
Woonplaats: Belgisch Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-09-01 14:17

Pft,

'k Ben me al week of 2 aan t afvragen of k nu eindelijk eens zou gaan kijken wat er met de manege waar k vroeger ben begonnen met paardrijden...
't Is daar normaalgezien geen manege meer (nie dat ik weet toch) want door iets ivm vergunningen hebben ze de manege moeten slopen...
Nu kwam ik er een paar weken terug door, en zag ik er een gloednieuwe buitenbak, en de stallen staan er ook nog...begon ik me dus af te vragen of er dan toch nog iets was...

Maar probleempje : ik wou dat k t lef had om gewoon te gaan kijken... ma da zijn zo van die dingen die ik dus echt nie graag doe...gewoon ergens gaan kijken en van die dingen...

Damn, kga toch wel iets moeten vinden, want anders blijf k ermee in mn hoofd lopen... k zou willen gaan vragen of ze daar niemand nodig hebben voor de paarden e.d. maar de moed zinkt me elke keer opnieuw in de schoenen... Frusty

Dus iemand die lef teveel heeft : laat maar komen

Ineke2

Berichten: 33105
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-01 14:21

Waar is die stal?? Ik wil eventueel wel met je meegaan als 'steun'?? Ze eten je echt niet op hoor 'grinnik'

Lennon

Berichten: 4342
Geregistreerd: 01-09-01
Woonplaats: Belgisch Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-09-01 15:07

't Is in Belgiƫ, vlakbij Hasselt Lachen

Ach, kmoest t gewoon ff kwijt... Ga gewoon een van deze dagen (of misschien volgende week)...mn heel stoute schoenen zoeken, aantrekken, en gaan kijken... 'k Weet dat ze me nie opeten (ksmaak trouwens nie zonder zout en peper Knipoog )
Maar die dingen liggen me tegenwoordig gewoon moeilijker...

'k Ga in elk geval iets moeten doen anders word k gek van mezelf...

Ineke2

Berichten: 33105
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-01 15:20

eh das een beetje ver weg Schijnheilig maar succes hoor! Je kan het best! Party!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-01 16:56

Probeer er gewoon de lol van in te zien. Op een andere stal rondkijken, paardjes bekijken, etc is toch hartstikke leuk?
Gewoon doen hoor, die mensen vinden het waarschijnlijk ook juist leuk dat jij interesse in hun paarden en stallen toont!
Veel plezier!

Gaby
Berichten: 3390
Geregistreerd: 30-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-01 20:10

tip :

begin gewoon je verhaal af te steken ; over dat je hier , op deze stal , vroeger hebt gereden enzo en vraag dan of ze nog iemand nodig hebben voor de paarden . gewoon effe doorzette , als je ervaring hebt met paarden nemen ze je heus wel . met zo'n (nieuwe ?) onderneming staan ze te springen om mensen .

niet ermee rond blijven lopen , word je alleen maar zenuwachtig van .

Pink_Horizon

Berichten: 19828
Geregistreerd: 11-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-01 21:56

gewoon gaan, niet nadenken!
waarscheinlijk kent dus niemand je. Ik ben vorige week ook gewoon een wildvreemde manege binnengestapt (was op zoek naar Barley van Heike Lachen ) en ipv dat ik vreemd aangekekend werd kon ik metteen helpen met opzadelen voor de beginners lessen Haha!
haha dus, gewoon gaan!

greetje

Berichten: 8626
Geregistreerd: 13-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-01 15:52

Nee heb je, ja kun je krijgen, dus probeer het toch gewoon. Succes he