Mooie engelse spreuk voor op de muur.

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten
 
 
Shiloh

Berichten: 19783
Geregistreerd: 23-07-02
Woonplaats: Eindhoven

Re: Mooie engelse spreuk voor op de muur.

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-06 11:03

Ik zou niet zomaar iets kiezen.... er is vast wel ooit iets langs gekomen dat je heel erg mooi vind.

Ik zou niet iets kiezen dat een ander hier neer zit.

Ik ben persoonlijk heeeeeeeel erg trots op mijn tekst op mijn muur. Ik ben al JAAAAAREN fan van johnny depp, maar ik wilde geen volbeplakte poster kamer meer, nu ik eenmaal student ben Tong uitsteken ... maar toch wilde ik iets moois. iets subtiels.

Ik heb nu een quote uit een film van hem die ik al jaren kei mooi vind op mijn muur gezet en alleen mensen die fan zijn van hem weten dat het met hem te maken heeft. Voor de rest is het gewoon een super mooie tekst.

Denk gewoon eens na, met welk liedje heb je iets speciaals of welke film en haal daar iets moois uit... je kunt vast zelf wel iets heel moois verzinnen Lachen ....

succes...

Afbeelding

"Every song has a CODA, a final movement. Whether it fades out or crashes away. Every song ends. Is that any reason not to enjoy the music?"


Shiloh

Berichten: 19783
Geregistreerd: 23-07-02
Woonplaats: Eindhoven

Re: Mooie engelse spreuk voor op de muur.

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-06 13:10

dat heeft heel heel heel heeeeeeeeeel veel tijd gekost...

Het is dat ik het graag wilde, want anders!

Ik heb eerst de text woord voor woord uitgeprint op hele grote lettergrootte, deze woorden, letter voor letter met een stendimesje uitgesneden.
Toen elke woord letter voor letter met potlood overgetrokken op de muur (papier gebruiken als mal voor verf gaat ECHT niet) ... en daarna de potloodletters ingeverfd met verf Tong uitsteken

denk dat er minstens 15 uur of zo in is gaan zitten Tong uitsteken

"Every song has a CODA, a final movement. Whether it fades out or crashes away. Every song ends. Is that any reason not to enjoy the music?"

Shiloh

Berichten: 19783
Geregistreerd: 23-07-02
Woonplaats: Eindhoven

Re: Mooie engelse spreuk voor op de muur.

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-06 23:00

Felice schreef:
"To see a world in a grain of sand
and heaven in a wild flower,
Hold infinity in the palm of your hand
and eternity in an hour."
William Blake


wow gaaf... william blake schreef mooie gedichten...

Als johnny depp fan moet ik nodig een keer "Dead man" gaan kijken, daar speelt johnny william blake...

"Every song has a CODA, a final movement. Whether it fades out or crashes away. Every song ends. Is that any reason not to enjoy the music?"


Shiloh

Berichten: 19783
Geregistreerd: 23-07-02
Woonplaats: Eindhoven

Re: Mooie engelse spreuk voor op de muur.

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-06 23:12

BTW... een vriendinv an mij heeft nu in haar msn naam:

"Would you lie with me, and just forget the world?"

soms voel ik me net zo... vind het een mooie zin...

"Every song has a CODA, a final movement. Whether it fades out or crashes away. Every song ends. Is that any reason not to enjoy the music?"

Shiloh

Berichten: 19783
Geregistreerd: 23-07-02
Woonplaats: Eindhoven

Re: Mooie engelse spreuk voor op de muur.

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-06 17:24

Dream as if you will live forever, live as if you will die today...

"Every song has a CODA, a final movement. Whether it fades out or crashes away. Every song ends. Is that any reason not to enjoy the music?"

Shiloh

Berichten: 19783
Geregistreerd: 23-07-02
Woonplaats: Eindhoven

Re: Mooie engelse spreuk voor op de muur.

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-06 19:38

abigaillover schreef:
Het is namelijk: Would you lay with me and just forget the world?

Iig, dat denk ik, want anders staat er: wil je met me liegen Tong uitsteken ?


nee hoor, het is "lie"...

lie is zowel liggen in een bepaalde werkwoordsvorm als liegen...

"Every song has a CODA, a final movement. Whether it fades out or crashes away. Every song ends. Is that any reason not to enjoy the music?"


Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: AhrefsBot, IASCrawler, Petra_O, SemrushBot en 149 bezoekers