ontruiming

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
fieke

Berichten: 1060
Geregistreerd: 08-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-03-01 11:35

Vanmorgen was er op tv gelderland een stuk over een boerenbedrijf waar de gehele veestapel werd afgemaakt. Ze kregen het te horen via een telefoontje! Echt waar.....
Maarre, de paarden werden daar ook afgemaakt. Ze zijn lekker bezig daar, bij met ministerie van landbouw. ( Die gaan daar toch over) Die aanpak van hun is telkens anders! Op teletekst stond een heel stuk en daar kwam oa. een vaag stuk in voor met iets over dat recreatie wel toegestaan was, enne...... nou, ik weet het ook niet meer hoor. Lekker duidelijk allemaal.

PUCK

Berichten: 2698
Geregistreerd: 15-01-01
Woonplaats: Betuwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-01 12:00

Jij hebt dat dus ook gezien. Ik dacht dat ik gek werd. Die paarden worden daar inderdaad geruimd. brrrrr. ik hoop dat het hier in beesd een beetje meevalt want ik zit in dat gebied. ik doe geen oog meer dicht als ik er te lang over nadenk. Op horses afgezeken omdat ik zei dat paarden geruimd konden worden. zie hier het bewijs op televisie. Ik houd mijn hart vast. moet volgende week beginnen in een nieuwe baan en dan staan ze hier alleen overdag......

Thirza

Berichten: 9261
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Nieuwegein

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-01 12:05

WAT!!!!!!!
dat meen je niet als ze Sya zouden ruimen mogens ze mij ook gelijk mee nemen want ik zou het ook over kunnen brengen