Ik wil een KLEINE digi kopen, maar welke?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Georgette

Berichten: 11632
Geregistreerd: 20-03-03
Woonplaats: Hilversum

Ik wil een KLEINE digi kopen, maar welke?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-08-03 20:06

Hey Mensen!

Ik wil een kleine digitale camera gaan kopen, zo'n eentje die je in je jaszak kan meenemen en dus ook niet zoveel wegen. Lachen
Op dit moment is de SONY Cybershot DSC-P52 in de aanbieding bij de Makro. Ik vroeg me af of iemand van jullie hem heeft en er tevreden over is.
Er zijn namelijk zoveel digi's, ik word er gek van! Dus mijn vraag: wie heeft er van jullie een kleine digitale camera en zo ja, welke? Lachen


Georgette

Berichten: 11632
Geregistreerd: 20-03-03
Woonplaats: Hilversum

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-08-03 20:15

Ja, ik wil bij elkaar niet meer dan 400 euro uitgeven, meer heb ik niet. In die prijs moeten ook een tasje, oplaadbare batterijen enzo zitten.

Georgette

Berichten: 11632
Geregistreerd: 20-03-03
Woonplaats: Hilversum

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-08-03 20:29

Dankje Martijn! Ik probeer er al de hele dag achter te komen hoe groot ie is. Ik zal zo ook ff op die site gaan kijken. Waarschijnlijk ga ik em morgen kopen, of er moeten nu nog mensen komen met andere suggesties........

Georgette

Berichten: 11632
Geregistreerd: 20-03-03
Woonplaats: Hilversum

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-08-03 20:45

Ja, dat zag ik ja, maar die heeft volgens mij ook geen optische zoom en net als wat jij zei maar 2.0 megapixels.

Georgette

Berichten: 11632
Geregistreerd: 20-03-03
Woonplaats: Hilversum

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-08-03 20:54

Ja, m'n vader heeft al een digi, maar die mag ik niet alleen meenemen en die is ook te groot. Ik wil er gewoon eentje die ik makkelijk mee kan nemen naar de manege enzo. En die ik morgen waarschijnlijk ga kopen, heeft 3,2 megapixels, 2 keer optische zoom. Is wel goed toch?

Ik geloof dat er verder geen mensen reageren op dit toppic....

Georgette

Berichten: 11632
Geregistreerd: 20-03-03
Woonplaats: Hilversum

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-08-03 22:55

Maar Maaike, die zal ook aanzienlijk duurder zijn. en ik hoef geen supermooie foto's. Het gaat mij er gewoon om DAT ik foto's kan maken en dat ik ook meteen kan zien hoe ze zijn geworden enzo. En echt af laten drukken zal bij mij niet zo vaak voorkomen, ik druk ze dan af op fotopapier.


Georgette

Berichten: 11632
Geregistreerd: 20-03-03
Woonplaats: Hilversum

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-08-03 11:09

Voor mij is de Sony klein genoeg. Tuurlijk, ik weet dat ze er kleiner zijn, maar zoals ik al eerder zei wil ik er niet meer dan 400 euro aan uitgeven.

Shiloh, het lijkt me niet dat de Sony een slechte kwaliteit heeft.

Georgette

Berichten: 11632
Geregistreerd: 20-03-03
Woonplaats: Hilversum

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-08-03 17:00

Dus die van 2.0 megapixel waarvan een link in het topic staat, is dus ook goed?

Georgette

Berichten: 11632
Geregistreerd: 20-03-03
Woonplaats: Hilversum

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-08-03 17:02

Want die is kleiner dan de P52..

Georgette

Berichten: 11632
Geregistreerd: 20-03-03
Woonplaats: Hilversum

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-08-03 21:51

Allemaal heel erg bedankt voor jullie adviezen enzo. Ik ben net terug van de Makro en ik heb een digi gekocht!

Ik zag de Sony en ik zei gelijk tegen mijn vader, ik vind hem tegenvallen qua grootte. Dus gelijk gekeken wat er nog meer in de aanbieding was en ik heb uiteindelijk een Canon gekocht, zo'n hele kleine platte (ongeveer even groot als een pakje sigaretten). Voor die had ik eigenlijk geen genoeg geld, maar m'n vader zei meteen dat ie het me wel wilde lenen en daar zei ik natuurlijk geen nee tegen! Ik ben er helemaal happy mee! Ik kan niet wachten totdat de batterij is opgeladen en ik er mee aan de slag kan!

Georgette

Berichten: 11632
Geregistreerd: 20-03-03
Woonplaats: Hilversum

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-08-03 21:13

Ja, ik begrijp je Shiloh. Ik heb nu een Canon Digital Ixus II en ik heb er nog geen moment spijt van gehad.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Aeva, chinnie, IASCrawler, noordje, Relserk, Rose94, spookyskippy en 149 bezoekers