enge zolder..!!

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
anne_bento

Berichten: 7588
Geregistreerd: 08-06-02

enge zolder..!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-08-03 10:08

heej! Pling

vorig jaar zijn we verhuist, en k slaap nu al een tijdje op de zolder hier, eerst op een mini kamertje maar de zolder is onwijs groot...
alleen, de spinnen (langpooters)
daar ben k echt vreselijk bang voor.... dus nu iedere keer als k naar bed ga, niet om me heen kijken en gaan slapen.... k zit verder ook nooit daar....

nu kwam ik gisterochtend uit me bed, en toen lag er op de voorzolder een plasje bloed, zag er nog heel vers uit.... geen idee waar het vandaan kwam, maar goed, we dachten dath et misschien van de kat was ofzo Verward dus ik een half uurtje erna het gaan opruimen, was het ineens helemaal weg.... Scheve mond
in de badkamer lag ook al zomaar bloed...

naja ik dacht dat de kat het misschien weer opgelikt had ofzo.. ja je weet maar nooit, dus ik gisteravond heel laat naar bed, ligt er op precies de zelfde plekken weer een paar druppels bloed Verward
dus ik meteen naar beneden gerend, ik ben echt een scheiterd in dat soort dingen dus ik wilde niet meer daaar slapen.

eerst met me moeder ff goed gekeken of we iets zagen, maar echt helemaal niets....

dus ik maar beneden gaan slapen, vond het doodeng, toen ging de kat ook nog eens raar doen, hij stond vanacht naast me, en ineens rent hij echt onwijs hard weg zo naar buiten Verward

vanochtend was weer al dat bloed weg...ik durf nu dus echt neit meer alleen naar zolder toe, vind het doodeng...

k denk dat k maar ga overleggen met me moeder of k weer op de mini kamer kan.. is wel klein maar daar voel k me wel thuis, en daar zat ik ook vaak gewoon overdag op me kamer.... wel veel moeite gedaan op de zolder, helemaal geschilderd en nieuwe dingen gekocht enz maar ik durf daar nu nieteens meer heen....

k weet het ik ben een scheiterd, maar k moest het ff kwijt, misschien heb iemand een idee wat he tkan zijn...

Kuszz

Caira
Berichten: 26061
Geregistreerd: 20-07-02
Woonplaats: Schoorl

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-03 10:12

Getsie daar zou ik ook de kriebels van krijgen!

_Priscill_

Berichten: 5715
Geregistreerd: 04-07-03
Woonplaats: hengelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-03 10:17

wat eng zeg ben ook een schijterd in dat soort dingen bij bijn oom is het zo dat snachts de wc zomaar doortrekt en de lamp van de zolder zomaar aan gaat ik durf er ook niet meer te slapen.

Margreet

Berichten: 18325
Geregistreerd: 24-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-03 10:45

Er is vast een logische verklaring voor. Misschien mankeert de kat wel wat waardoor ze bloed verliest en zich een beetje vreemd gedraagt?

anne_bento

Berichten: 7588
Geregistreerd: 08-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-08-03 10:47

die kat die vanacht raar deed komt nooit op de zolder... wel een andere kat... die doet verder heel normaal... maar het rare vind ik nog dat precies op dezelfde plek weer bloed lag... en de eerste keer was het echt een plasje,.. niet alleen wat druppeltjes maar alsof er een tijdje iets heb lopen bloeden... Verward

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-03 11:01

Margreet schreef:
Er is vast een logische verklaring voor. Misschien mankeert de kat wel wat waardoor ze bloed verliest en zich een beetje vreemd gedraagt?


Ik denk het ook. Misschien staat het zelfs ook nog los van elkaar. Het gedrag van de kat is op zich ook niet echt apart. Mijn kat neemt ook weleens een run vanuit het niets (dan hoort hij iets of ziet een mug of iets dergelijks).

Dat het bloed ineens weer weg is, zou mischien kunnen komen doordat een van de katten het opgelikt heeft of iemand anders het heeft opgeruimd.

xtostarlight

Berichten: 9230
Geregistreerd: 03-02-03
Woonplaats: Best/Boskant

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-03 12:03

jakkes wat eng

ik hoop dat er een logische verklaring voor is...
Sluit de zolder eens af zodat er niks of niemand kan komen en dan kijken of er bloed ligt. Misschien kun je er zo achterkomen of het de kat is.

anne_bento

Berichten: 7588
Geregistreerd: 08-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-08-03 12:35

ik hoop ook maar dat er een logische verklaring is... het enige wat ik me kan bedenken is dat het inderdaad van een kat is, en daarna opgelikt... maar ik vind het toch raar dat het dezelfde plek dan weer is een dag erna... maar eigelijk kan het niks anders zijn toch Verward

Sypheron

Berichten: 15209
Geregistreerd: 06-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-03 12:39

Zit er niet toevallig een vogeltje op zolder dat wat bloed verliest? Of idd zoals Margreet zegt, misschien mankeert de kat wat.

anne_bento

Berichten: 7588
Geregistreerd: 08-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-08-03 12:41

we hebbe de zolder nageken,dus geen vogeltje...

Sypheron

Berichten: 15209
Geregistreerd: 06-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-03 12:42

ALLE gaten, kieren, spleten? Ze kunnen echt OVERAL tussen gaan zitten hoor. Dan moet je een behoorlijk volksverhuizing gaan organiseren lijkt me meestal Verward

Rainie

Berichten: 9123
Geregistreerd: 01-05-03
Woonplaats: Nuenen

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-03 12:43

Onze kat doet dat ook wel eens.. ligt ie op je schoot te *slapen* en opeens jumpie weg en stormt hij naar buiten Verward Maar dat bloed.... Dat is best wel eng... Misschien eet jullie kat muizen daar? Maar hoe kan het dan weg zijn Verward En als je daar nu eens helemaal stofzuigt, overal in de hoeken, alle kieren afplakt, dan kunnen er toch geen spinnen meer zijn? (ik ken het, ik ben ook als de dood voor spinnen!) maar goed... Misschien is je minikamer wel een beter idee ja... Of ruilen met je broer/zus(je) Tong uitsteken

juudje

Berichten: 155
Geregistreerd: 14-06-03
Woonplaats: best

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-03 16:32

jakkes wat eng ik zou er ook niet meer durven slapen ben blij dat wij geen zolder hebben haha ik hoop voor je dat er snel een verklaring voor is!

_Priscill_

Berichten: 5715
Geregistreerd: 04-07-03
Woonplaats: hengelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-03 16:32

laat je het wel even weten als er een verklaring is

anne_bento

Berichten: 7588
Geregistreerd: 08-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-08-03 16:33

ja het kan echt iets heel logish zijn, maar wat het ook is ik zal het toch wel eng blijven vinden en eraan blijven denken..... en dan die spinnen altijd k word er echt gek van...

_Priscill_

Berichten: 5715
Geregistreerd: 04-07-03
Woonplaats: hengelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-03 16:34

ik zou er ook niet meer willen slapen als ik alleen thuis ben en het is donker en ik hoor wat ben ik bang en springt mij hart er bijna uit van het bonzen

anne_bento

Berichten: 7588
Geregistreerd: 08-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-08-03 16:36

ja bij mij ook.... vanacht was het ook heel eng ben echt een scheiterd Scheve mond

_Priscill_

Berichten: 5715
Geregistreerd: 04-07-03
Woonplaats: hengelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-03 16:37

hopen dat het niets eng is.bij mijn oom gaat snachts altijd de lamp van de zolder aan en de wc spoelt altijd in keer door daar durf ik dus ook echt niet te slapen

juudje

Berichten: 155
Geregistreerd: 14-06-03
Woonplaats: best

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-03 16:52

nee snap ik gadzakke das ook nie eng.......iehh spoken!

Rainie

Berichten: 9123
Geregistreerd: 01-05-03
Woonplaats: Nuenen

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-03 16:53

Bij ons in huis ook.. De lampen in de huiskamer gaan om 2 uur snachts uit, en 10 uur savonds weer aan... Zou dat komen door de timers die wij hebben geplaatst? Blond

_Priscill_

Berichten: 5715
Geregistreerd: 04-07-03
Woonplaats: hengelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-03 16:54

ook al zo eng allemaal spookhuizen

DominiqueDG
Berichten: 1563
Geregistreerd: 11-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-03 18:14

Misschien heeft de kat wel een muis gevangen en is dat bloed dus van die muis en legt hij hem elke keer daar neer? Ik weet het ook niet, maar er zal vast wel een logische verklaring voor zijn hoor.

Lindy

Berichten: 6038
Geregistreerd: 07-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-03 18:24

Er is idd vast een logische verklaring.
Het zou zonde zijn als je na zoveel werk weer van de zolder af gaat.

Rainie

Berichten: 9123
Geregistreerd: 01-05-03
Woonplaats: Nuenen

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-03 18:25

Lindy schreef:
Er is idd vast een logische verklaring.
Het zou zonde zijn als je na zoveel werk weer van de zolder af gaat.



ik zou t voor die spinnen alleen al doen... Ziek

Sypheron

Berichten: 15209
Geregistreerd: 06-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-03 18:54

Rainie schreef:
Bij ons in huis ook.. De lampen in de huiskamer gaan om 2 uur snachts uit, en 10 uur savonds weer aan... Zou dat komen door de timers die wij hebben geplaatst? Blond


Stiekum moet ik even heel hard lachen Haha! Schijnheilig