Nadenken voor je een huisdier neemt

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

lies

Berichten: 9624
Geregistreerd: 09-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-03 11:04

Ik had het al eerder gelezen.

Toevallig hoorde ik zaterdag zo'n vreselijk verhaal.
Een kennis heeft haar hondje in laten slapen, want ze had zooo'n last van epilepsie. In werkelijkheid was er weinig met het dier aan de hand, ze had 2 x een lichte aanval gehad, maar de eigenaresse wou niet met pilletjes aan de gang. En ze vond het zo gevaarlijk, een epileptische hond bij de kinderen.. Daarom heeft ze de hond maar in laten slapen Verward

Dus heeft ze een paar dagen later maar een puppie gekocht. Ben benieuwd wanneer ze deze flauw is, ze gaat nl binnenkort verhuizen en krijgt ook nog een baby. Ik vrees het ergste voor dit hondje.

זכור


lies

Berichten: 9624
Geregistreerd: 09-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-03 00:04

Botervlieg"]
[quote="ellenlouise schreef:
Geen nestjes fokken, ook al raak je ze altijd wel weer kwijt. Voor elk dier dat je op de wereld (laat) zetten heeft een thuisloos dier weer minder kans op een baasje.....

Ik zeg altijd maar, eerst alle asiels leeg en dan is het vroeg genoeg!

Dit geldt trouwens ook voor konijnen, cavia's enz. Ook daar zitten er ontzettend veel van in de opvang en asiels.


Hulde! Een zeldzaam iemand met doordachte opvattingen.
Ik trek die ook door naar bijv. paarden/pony's en kinderen...
.
[/quote]

Verward

זכור

lies

Berichten: 9624
Geregistreerd: 09-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-03 11:01

Dat de tehuizen vol zitten heb ik op zich wel meegekregen, ik kijk zo nu en dan wel eens het nieuws en lees een krant. Ik vroeg me dus wel af of jij het werkelijk zo bedoelde... dat mensen geen 'eigen' kinderen meer mogen nemen tot alle tehuizen leeg raken. Dat bedoel je dus. Vreemde stelling...

זכור


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _chou, Afanaisa91, Amazonbot, Donderwolk55, Eliana, Eliine, flintstones, GrapeshotBot, haffiefreak, jadeken, Lalladidoo, MDWStables, RenskeFrea, XxMariellexX en 222 bezoekers