Hoe gaan jullie om met valse beschuldigingen?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
sarabande

Berichten: 23048
Geregistreerd: 26-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-03 21:08

Sypheron schreef:
Valse beschuldigingen ontstaan vaak door onwetendheid, jaloersheid, valse informatie of gewoon stommiteit. Niets van aantrekken dus, want vaak is het niet eens de moeite waard om er commentaar op te geven omdat de meesten niet eens willen horen wat je te zeggen hebt.


Dit is wijsheid!
Maar als zoiets verspreid wordt en een eigen leven gaat leiden is het heel moeilijk je er tegen te verdedigen.

Je kan het wel negeren, maar je wordt ook ongelukkig omdat je onrecht ziet omdat dat er verkeerd over je gedacht en gesproken wordt.

Wat ik niet begrijp, om het even naar Bokt te vertalen, dat mensen die een roddel pb krijgen over iemand die ze niet kennen, van iemand die ze niet kennen, zich tegen diegene gaan keren.

Dat zegt toch meer over die mensen die die pb's uitwisselen, dan over degene die het onderwerp is???

Men kan alleen discussiƫren indien men er vanuit gaat dat de discussiegenoot ook wel eens gelijk zou kunnen hebben -:)



sarabande

Berichten: 23048
Geregistreerd: 26-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-03 23:22

Percy schreef:
Natuurlijk werkt dit niet altijd perfect en steekt het wel eens maar ik heb er op dit moment zelf ook mee te maken en meestal haal ik mijn schouders er over op zolang mijn kinderen er maar niet in betrokken worden.


Lieve alex dat kan ik me voorstellen, zeker in jouw situatie

Bij mij is het meer: mezelf kan ik verdedigen, maar mijn paarden daar wordt ik dus heel boos over

Men kan alleen discussiƫren indien men er vanuit gaat dat de discussiegenoot ook wel eens gelijk zou kunnen hebben -:)

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Blue_flower, ComscoreBot, Facebook, IASCrawler, luuntje en 179 bezoekers