Wereldoorlog?

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Macario

Berichten: 5779
Geregistreerd: 18-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-01 17:22

jah maaruh bush kennende.. hoogstwaarschijnlijk (als er een WO 3 zou komen) zou nederland er dan nix mee te maken krijgen.. maar toch he!! ik vind het echt allemaal super eng. ook wil ik ff weten: wie weet er meer over Nostradam (of zowiets Verward ) die had de 2e en 1e WO voorspeld. die vent leefde uhh nou een hele lange tijd geleden hij KON het dus allemaal nog niet weten (creepyyyyy) maargoed. weet iemand meer over hem? en zou dat iets ermee te maken kunnen hebben?? ik heb BTW gehoord dat de palestijnen feest vieren Boos! Boos! Boos!

Zeg liever: "Ga maar" "Dat is leuk" en "Moet je doen."
Want kijk me lachen, man.


Macario

Berichten: 5779
Geregistreerd: 18-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-01 18:12

hey, maar niemand weet dus iets over da ene ventje?? die heeft da allemaal voorspeld he... maarjah.. boeien je kan dr tog nix aan doen. en ff over bush. bolgens mij als clinton er nog was geweest die had dit ook niet gepikt hoor!! ik bedoel als jij een president was en iemand toed jou dat aan.. dat pik je ECHT NIET.. maargoed. dat lijkt mij ieder geval en ik denk dat alle presidenten dat niet zouden pikken

Zeg liever: "Ga maar" "Dat is leuk" en "Moet je doen."
Want kijk me lachen, man.

Macario

Berichten: 5779
Geregistreerd: 18-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-01 18:42

het is wel waar dat niet alles wat hij gezegd heeft gebeurt is. en 'men' heeft het dan ook alleen maar over de dingen die WEL uitgekomen zijn.. maar toch je Verdrietig

Zeg liever: "Ga maar" "Dat is leuk" en "Moet je doen."
Want kijk me lachen, man.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Amparo, BingBot, Clmr, Colaaa, Dancyy, Desire__, eva1969, GrapeshotBot, Hootje, IASCrawler, Jade91, katinker, minouesmee, Polarize, Stephaniiee_, Yipee en 45 bezoekers