snel, HELP!!! reu/teef aan elkaar vast!

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
moekoekoe
Berichten: 3433
Geregistreerd: 02-02-01

snel, HELP!!! reu/teef aan elkaar vast!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-08-03 13:19

Mijn reu en teefje zitten aan elkaar vast, nadat hij haar gedekt heeft.
Ze zitten niet meer 'op elkaar', maar staan achter elkaar, kont aan kont, als een soort siamese tweeling.
Hoe krijg ik die beesten verlost?


moekoekoe
Berichten: 3433
Geregistreerd: 02-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-08-03 13:27

Pfjoew....ze zijn weer los Ach gut
Het teefje gilde het gewoon uit, dus ik dacht echt dat er iets heel erg mis was.
Dat ze aan elkaar vastzitten tijdens het dekken wist ik wel, maar dat het daarna ook nog doorgaat....

Nou, bedankt in elk geval!

X Suzanne

moekoekoe
Berichten: 3433
Geregistreerd: 02-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-08-03 13:31

Luister...het was helemaal niet de bedoeling dat er gedekt werd, anders had ik wel eerst informatie ingewonnen.

Het zijn twee jack russels en het teefje is 2 en het reutje 3, dus daar is niks mis mee, lijkt me.
We hebben ook een rottweiler reu en teef en dat is nog nooit misgegaan, we houden ze normaal gesproken als er eentje loops is, de honden gescheiden en dat gaat prima.
We wonen nogal ruim namelijk.
Alleen hebben we ook nog kindjes en die zijn vandaag met het stel gaan spelen en zijn ze dus onvoorzien toch bij elkaar gekomen. Met dit als gevolg.


moekoekoe
Berichten: 3433
Geregistreerd: 02-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-08-03 13:38

Nou we hebben ze nog niet laten 'helpen' omdat we wel een keertje een nestje zouden willen. Daarna zouden we Pika (teefje) laten steriliseren.
Maar nu was het nog niet helemaal de bedoeling, aangezien we op dat punt geen verstand van honden hebben. Ik wilde er eerst eens wat informatie over opzoeken enz.
Buiten het feit dat ik niks van dekken weet, weet ik ook niks van het krijgen van puppies.
De kans is erg groot dat ik nu maar gauw informatie moet gaan inwinnen.

Op zich vind ik het dus niet zo erg, maar het is nogal een onverwachte gebeurtenis. Bloos!

moekoekoe
Berichten: 3433
Geregistreerd: 02-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-08-03 13:44

Ik vraag me nu wel af, of ik ze nog steeds gescheiden moet houden, of dat het nou toch niks meer uitmaakt?
Blijft ze nu loops, of juist niet en zou het dan nog een keer gebeuren?

moekoekoe
Berichten: 3433
Geregistreerd: 02-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-08-03 14:59

Oke, ik heb ze nu weer gescheiden zitten.

moekoekoe
Berichten: 3433
Geregistreerd: 02-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-08-03 19:21

Nou nee, ik heb geen foto Haha!
Ik was te verbaasd over wat ik zag.... Bloos!
Maar ze keken wel allebei heel beteuterd, ik vond het echt zielig.

Mijn man dacht dat we ze van elkaar moesten trekken, maar ik had inderdaad wel gehoord dat die eikel van het reutje zo opzweld (een ander bizar verhaal is dat er stekels aanzitten.. Verward ) dat ze vast komen te zitten...ik dacht alleen tijdens de daad.
Maar daarom bedacht ik al wel dat met grof geweld trekken een pijnlijke gebeurtenis zou worden.
Ik stond al op het punt de DA te bellen, maar ik ben blij dat ik de beste man op zijn vrije, zonnige zondag niet heb gestoord met een zo'n kleinigheid. Waar bokt al niet goed voor is... OK dan!

Nou, nu maar afwachten en ons voorbereiden. Ik weet bij god niet eens hoe je ziet of dat hondje zwanger is. Op dit moment is dr hele mutsje gezwollen, maar ja....dat zou die van iedereen zijn als je 20 minuten aan je kerel vastzit...wat een horror!!!!! Knipoog

Als er puppies komen mag ik me goed gaan voorbereiden, want als het goed is is het na 9 weken en dan is het alweer oktober. Wij hebben de honden niet in huis, maar op stal, dus dan lijkt het me weer aardig fris en dat je dan met warme lampen oid aan de gang moet.
Nou ja...eerst maar eens zien wat er gebeurd...


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _Nancy, Amazonbot, Animal, Barchetta, fnpetter1990, gigil, goesju, GrapeshotBot, judithje, karlli, Saskiaa_, Sintara, teunis001, Weenck, YandexBot en 155 bezoekers