Sanderijn gebeld

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Nimber

Berichten: 26551
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-09-01 12:22

We hoefden ons geen zorgen te maken.
Ze klonk gelukkig redelijk opgewekt.
De eerste dagen is ze heel erg van slag geweest maar nu gaat het best goed met haar vertelde ze.

Op dit moment zit ze bij haar broer in huis en wordt ze goed opgevangen door vrienden en familie.

Tinkie heeft een weekje rust gehad zodat sanderijn haar stemming niet over zou slaan naar Tink maar donderdag gaat ze weer mennen.

tot zover dus de update

Mieke
Berichten: 6925
Geregistreerd: 09-02-01
Woonplaats: NH

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-01 12:25

Gelukkig! Ik denk dat iedereen zich toch wel zorgen maakte!

Groetjes (ook aan Sanderijn als je haar weer spreekt) Mieke

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-01 12:30

Pfieuw, gelukkig maar. Blij om te horen dat het goed met haar gaat. Als je haar weer spreekt doe je haar maar heel veel groetjes en liefs van de hele Bokt!-club!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-01 12:37

Klinkt alsof ze het een beetje onder controle heeft, gelukkig maar.
Doe haar de knufjes als je haar spreekt.

UrbanL

Berichten: 14584
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Somewhere only I know....

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-01 12:40

Toppie ze zal zich ook wel sterk houden voor de buitenwereld. Verward

Gelukkig heeft ze tinkie kan ze daar lekker tot zichzelf komen Haha! .

Idd geef haar maar veeeeeeel knufs van mij Lovers .

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-01 12:53

Fijn dat het naar omstandigheden nog goed met haar gaat en dat ze het mennen met Tinkie lekker weer gaat oppakken.

Dorine
The one and only

Berichten: 4131
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Zevenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-01 13:07

Godzijdank. Ik zal haar zelf ook nog even bellen, want ik had de situatie in eerste instantie verkeerd begrepen, dacht dat het erger was.
Gelukkig houdt ze zich sterk, en ze komt binnenkort een avondje lekker bij me bokken. Dan halen we haar op met de auto en dan kan ze ff lekker aan de gang bij mij hihi. Ik heb toch kabel.
Ik zal meteen zeggen dat alle bokkers aan haar denken en meeleven! Het doet ontzettend goed, daar kan ik over meepraten!

ylva

Berichten: 1745
Geregistreerd: 08-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-01 13:14

Wat fijn dat het naar omstandigheden toch goed met haar gaat. Als je dr weer spreekt doe haar dan maar de groeten van mij, en zeg maar dat ik haar snel weer op bokt hoop te zien Party!!

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-01 13:29

Ik sluit me aan bij iedereen die me hierboven is voorgeweest. Van mij dus ook heel veel knuffels aan San en Tink, en heel veel sterkte!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-01 14:05

Ik heb haar vanmorgen ook nog gesproken, en het is niet alleen een houding naar buiten toe. Onze Sanderijn is een hele sterke meid, en ze richt zich al helemaal op de toekomst. Ze zit niet bij de pakken neer en kijkt niet snikkend achterom, maar ze heeft d'r koppie erop en kijkt al weer goed vooruit. Tuurlijk heeft ze eerst een paar dagen vreselijk veel verdriet gehad, maar ze kan al weer aan; ze kan relativeren en afstand nemen.

Ze vindt het heel erg lief van ons dat we ons allemaal zo bezorgd om haar maakten, maar ze benadrukt dat dat echt niet nodig is. Ze kan het aan, is sterk, en maakt er wat van.

Ik vond het heel fijn om haar even te horen, want ik zat er gisteren echt mee in m'n maag. Maar nu niet meer. Onze Sanderijn komt er gewoon helemaal bovenop, en is binnenkort gewoon weer terug. Let op mijn woorden!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-01 14:12

Wie weet een logeerpartij in Amsterdam? We zijn immer een beetje lotgenoten. Wat is er nou beter dan hangend op de bank eens even heerlijk af te geven en een helder licht te schijnen op za(k)ken??
Om daarna uitgebreid te bespreken hoe geweldig onze paardjes zijn.

Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-01 14:36

ik las het ook al een beetje in haar berichtje... dat het wat haar betreft al 'over' is, maar toch...
Go Sannie Go!

Ineke2

Berichten: 33098
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-01 14:53

pff...gelukkig maar dat het dus alweer wat beter met haar gaat! Doe haar maar de groeten als je haar weer spreekt! Lachen

Joleen

Berichten: 4240
Geregistreerd: 27-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-01 15:18

Gelukkig dat het weer beter met d'r gaat! Ik had het denk ik ook wel verwacht dat het beter zou gaan. Ze is sterk! Party!! Party!! Party!!

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-01 16:03

Sanderijn, als je dit leest, erg veel sterkte, GO GIRL!!!!

orri

Berichten: 20941
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: "the world is my playground"

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-01 20:40

Veel liefs en knufs voor Sanderijn en Tink!!!!

ninaricci85
Berichten: 12266
Geregistreerd: 02-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-01 21:12

tjeeez gelukkig. ach die lieverd. wat rot voor haar dat ze dit moet doormaken. zoiets is echt pijnlijk. wens haar alle liefde en sterkte van me en zeg mar dat ze gauw weer hier moet komen want ik mis de welshpraatjes nu al.