Tandarts verhaal

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
didi74

Berichten: 409
Geregistreerd: 01-04-03
Woonplaats: IJsselstein

Tandarts verhaal

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-07-03 14:31

Hier is weer zo' n leuk tandarts verhaal. Ik kom er net vandaan, omdat ik een gaatje had. Het bleek een nogal diep gaatje te zijn, dus gaf hij een verdoving omdat het pijnlijk kon worden. Hij boren, nog is boren, en zei toen: durf ik dit aan? Aahhh, het gaatje zat zo diep dat hij een stukje van mijn zenuw weg moest halen. Hij besloot om dat te doen en dan een overkapping te maken waarna hij vervolgens kon gaan vullen. Hij meldde me dat het pijn kon gaan doen zodra de verdoving uitgewerkt zou zijn. Dit kon een paar dagen aanhouden. In 9 van de 10 gevallen gaat deze behandeling goed. Mocht heb bij mij niet goed gaan dan moet ik terug komen voor een wortelkanaalbehandeling. Nu dus maar hard duimen dat het goed gaat. Duimen jullie a.u.b. mee??



didi74

Berichten: 409
Geregistreerd: 01-04-03
Woonplaats: IJsselstein

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 31-07-03 21:38

Voorzover ik het begreep zat hij bij de zenuw. Vandaar dat hij ook die overkapping moest maken. Maar ik kan het ook verkeerd begrepen hebben hoor. Ik lag nou niet echt relaxed in die stoel.

Ik had gistermiddag toen die verdoving uitgewerkt was best wel pijn. 's Avonds zakte het gelukkig wel wat, maar kon alleen maar wat vloeibaars eten. Vandaag gaat het weer iets beter, alleen als mijn kiezen op elkaar komen ga ik nog door de grond. Het eten gaat dus nog steeds niet helemaal lekker.

12 januari 2005 Levi Vernon
22 januari 2007 Jacy Collin

didi74

Berichten: 409
Geregistreerd: 01-04-03
Woonplaats: IJsselstein

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-08-03 22:04

Bedankt allemaal voor het duimen. We zijn nu een week verder en de pijn is nu zo goed als weg. Soms als er iets kouds op komt doet het nog wel zeer, maar ik kan in ieder geval weer gewoon kauwen aan die kant.

12 januari 2005 Levi Vernon
22 januari 2007 Jacy Collin


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Facebook, IASCrawler en 141 bezoekers