vreemdgaan en vergeven

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Franca

Berichten: 5745
Geregistreerd: 17-07-02
Woonplaats: Arabierenland

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-03 10:50

Tsja....dan neem ik maar weer het voorbeeld van mijn ouders Lachen . Ze zijn inmiddels 31 jaar getrouwd en hebben al heel veel samen door moeten maken. Ze hebben allebei wel misstappen gemaakt (vreemdgaan) en zijn nog steeds supergelukkig bij elkaar. Zij zijn er heel duidelijk in.....hun relatie is TEVEEL waard om het door een stom slippertje stuk te laten lopen. En ze zien ook wel in dat eeuwige sexuele trouw lang niet altijd realistisch is. Maar ze willen elkaar niet kwijt. Wat dus betekent dat ze de slippertjes van elkaar vergeven hebben. Later konden ze er zelfs samen om lachen. Lachen Ik vind dat zo mooi om te zien.....dat is wat mij betreft onvoorwaardelijke liefde. Begrijp me niet verkeerd....het is absoluut geen open relatie ofzo. Maar gewoon een heel realistische en nuchtere relatie die dus tot heel veel geluk leidt. Natuurlijk is er verdriet geweest om het vreemdgaan, maar het was het niet waard om dat verdriet te laten overheersen en ermee te stoppen.

Als je weet dat je vriend echt onvoorwaardelijk van je houdt en dat jij uiteindelijk echt de ENIGE bent, dan kun je samen verder. Maar dat vertrouwen moet je dus hebben.

Sterkte!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: GrapeshotBot en 140 bezoekers