Mmmm.... Ik val af terwijl ik dikker wil worden...

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
carola

Berichten: 8685
Geregistreerd: 18-04-01
Woonplaats: Putten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-09-01 16:32

Mag ik wat kilootjes van één van jullie? Ik ben in 2 maanden al 7 kilo afgevallen terwijl in al helemaal niet dik was. (vrij mager, eigenlijk).

Ik heb op texel gewerkt, en ben daar 4 kilo afgevallen. Vrij normaal, dat had ik vorig jaar ook. Veel werken, in de buitenlucht en weinig snoepen.

Maar nu ben ik al weer 3 weken thuis, en weer 3 kg afgevallen. Ik zit nu op 57 kilo, terwijl ik 1.82 mtr lang ben. Niet echt extreem mager, maar ik zit niet meer lekker in m'n vel. M'n humeur is wisselvallig, en ik ben niet meer mezelf.

Sinds ik thuis ben snoep ik weer veel meer, en doe minder aan lichaamsbeweging. Ik snap dan ook niet waarom ik nog afval.

Maar ja, gewoon goed eten... Ik ben ook niet té mager, maar ik voel me geestelijk gewoon niet lekker meer. En daarom schrijf ik het nu ff van me af... Ik weet ook niet waarom ik het schrijf, advies ofzo heb ik niet echt nodig. Maar ja... ik hoop dat jullie het niet erg vinden... Jullie doen zo goed je best om af te vallen, en dan kom ik hier aan met dit stukje. Scheve mond\

greetje

Berichten: 8626
Geregistreerd: 13-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-01 16:58

Ik heb dat ook als ikniet lekker in mijn vel zit dan val ik ook kilo''s af. Ik kan dan ook alles eten (bros en zo) maar aankomen ho maar.

orri

Berichten: 20941
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: "the world is my playground"

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-01 22:37

57 kilo en 1.82 is wel een beetje ondergewicht he dame....dat wordt sumo worstelaars dieet volgens *LOL*

carola

Berichten: 8685
Geregistreerd: 18-04-01
Woonplaats: Putten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-09-01 15:09

Hahaha... Tja, dat probeer ik al. Vind ik ook niet erg, want appelgebakjes met slagroom zijn wel errug lekker. Ik kan ze ook lekker zonder schuldgevoel eten, maar het werkt toch niet....
Ff afwachten maar, anders moet ik maar weer eens de dokter pesten.

Dorine_81

Berichten: 1639
Geregistreerd: 18-04-01
Woonplaats: Beek (LB)

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-01 16:19

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Dorine_81 op 2001-11-15 19:10 ]</font>

Susanne NB
Berichten: 7
Geregistreerd: 04-09-01
Woonplaats: Dongen

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-01 19:59

Wat je ook kan proberen is Herbalife. Het staat meestal bekend bij mensen die willen afvallen, maar je kan het ook gebruiken om aan te komen.

Ook wordt het in de topsport gebruikt voor het opbouwen van conditie en spieren.

Zelfs mensen met bepaalde ziekten kunnen er baat bij hebben.

Lielle

Berichten: 66255
Geregistreerd: 12-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-01 10:37

Wat ook erg goed helpt is het volgende. Schep je normale hoeveelheid eten op. Als je dan voldoende gegeten hebt, neem je er nog een halve schep (oid) bij, en die eet je ook nog op. Niet leuk maar wel afdoende, althans bij mij toen ik nog wilde aankomen in een grijs verleden.

carola

Berichten: 8685
Geregistreerd: 18-04-01
Woonplaats: Putten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-09-01 15:32

Tis nu al weer 2 weken later ofzo, en ik val niet meer af. Ook word ik niet meer dikker, maar dat maakt me niet zoveel uit.
Het werken in een cafetaria begint z'n vruchten (of kroketten...) weer af te geven!!! Knipoog