Zelfingenomen zus...

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Zwelgje

Berichten: 3207
Geregistreerd: 01-10-01

Zelfingenomen zus...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-07-03 22:19

Ik word de laatste tijd helemaal strontziek van mijn zusje (ze is overigens 22). Van de ene op de andere dag kan ik niet meer met haar praten, ze is gigantisch afgevallen en heeft nu zo'n lijntje van een skinny topmodel. Mooi aan de buitenkant maar de binnenkant is er wel verrotter op geworden. Er komt helemaal niks meer uit die meid. Ze heeft sinds een paar maanden ook wel een vriendje waar het dan weer mee aan en dan weer mee uit is. Thuis vreet ze geen ene zak uit en ze leeft van de studiefinanciering en de beurs van haar vriendje (als het aan is).
Het ergert me zo erg dat ze zo apatisch is geworden en je kan er geen zinnig woord meer tegen zeggen of ze wordt kwaad.
Mijn ouders waren laatst nog even gezellig op bezoek en die kunnen er niks mee thuis, ze loopt de hele dag met een chagerijnige kop rond en alles wat je zegt is fout.
Het probleem bij die muts is dat ze vreselijk egocentrisch is, ze wil alles zelf en gunt een ander niks. Zo komt ze in ieder geval op de rest van de wereld over
Bovendien kan ze geen kritiek verdragen want oh wee als je haar van haar voetstuk afstoot! Hoe kan het toch komen dat zo'n leuke meid veranderd is in een gigantische BITCH???!!
Ze loopt ook de hele dag te klagen over hoe moeilijk en slecht ze het wel niet heeft en hoe weinig geld ze heeft om rond te komen.
Maar geloof maar niet dat madam in de 3 maanden vakantie die ze heeft een baantje gaat zoeken want mevrouw wil natuurlijk geen low life werk gaan doen bij een supermarkt of andere winkel. Nee, het moet meteen een topbaan zijn met een minimum salaris eis van 2.800 euro per maand. Yeah Right !?!
Het erge is ook nog dat ze een paardje least waar ze alles mee mag doen; op wedstrijd gaan en noem het hele zwikje maar op,... .
Maar er iets voor doen... HO maar. We moeten niet te moe worden hoor!!!
We komen 2 keer in de week 'rijden' en de verzorging van het paard laten we aan de stalhouder over want het moet allemaal niet te veel tijd in beslag nemen.
Sorry, maar ik moest heel even mijn verhaal kwijt aangezien ik net mijn moeder weer aan de lijn had wat ze nou met die meid moet aanvangen!
Ze WIL niks, ze KAN niks en ze is overal te LUI voor! Bah, wat heb ik een hekel aan zulke mensen! Ik hoop dat ze weer een keer bijdraait... in dit leven! Scheve mond

Hermelijn

Berichten: 6664
Geregistreerd: 05-05-02
Woonplaats: Maastricht

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-03 22:24

Ik zeg dit natuurlijk als outsider, maar....Kan je moeder gewoon niet zelf een meer egoïstische blik aannemen? Want je zus woont nog thuis, toch? Dan zou ik zeggen van, laat het haar allemaal zelf uitzoeken...Ze mag de kamer houden, maar dan wel huur betalen. Wilt ze internetten, dan moet ze meebetalen aan de kosten, anders komt er een wachtwoord op die zij niet krijgt. Eten wordt niet voor haar gekookt, maar voor je moeder en je vader, haar was mag ze ook lekker zelf doen, wil ze wat hebben (eten) moet ze het zelf maar koken...Laat het haar lekker zelf uitzoeken zou ik zeggen...

Zwelgje

Berichten: 3207
Geregistreerd: 01-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-07-03 22:28

Scarlet, je slaat de spijker op zijn kop! Dat is nou net wat ik mijn ouders probeer uit te leggen maar in plaats daarvan betalen verdorie haar avondje uit ook nog omdat mevrouw al haar geld van de studiefinanciering aan een vakantie is Corfy heeft verbrast!
Ik ben al heel kwaad geworden op mijn moeder dat ze haar niet zo erg meer moet ondersteunen want op deze manier woont ze over 10 jaar nog thuis want dat is lekker makkelijk!