Knieblessure: wie weet het?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Yorghos

Berichten: 10942
Geregistreerd: 10-12-01
Woonplaats: Tilburg

Knieblessure: wie weet het?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-07-03 09:45

Sinds gisterenmiddag heb ik opeens last van een dikke pijnlijke knie. Het gekke is dat ik me niet kan herinneren dat ik hem heb gestoten of verdraait.
Ik ben een lange bosrit gaan maken en had een stijve knie toen ik van Yorghos af stapte. Daarna niet meer opgelet, naar huis gefietst en wat op de bank gezeten. Mijn knie voelde steeds stijver aan en toen ik mijn broek uittrok was mijn knie duidelijk dikker dan de andere.
Er zit een klein wondje aan de rand van mijn knieschijf waar ik in het bos aan een doornstruik bleef hangen, maar daar kan dit toch niet van zijn?
Vannacht slecht geslapen omdat mijn been heel raar aanvoelde, beetje tintelend en warm.
Wie weet wat dit zou kunnen zijn? Kan zo'n "blessure" ook ontstaan zonder enige aanleiding? Ik kijk het nog even een paar dagen aan, maar ben wel bang dat ik voor het derde jaar op rij mijn zomervakantie in de lappenmand zal zitten...

Hilda
Berichten: 113
Geregistreerd: 17-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-03 09:56

Hallo Linda,

Dat kleine wondje is denk ik niet zuiver. Hierdoor is er vocht in je knie gekomen. Ga na de huisarts en laat hem je knie bekijken. Tot die tijd veel rusten en met je been omhoog. Anders heb je kans op dezelfde problemen als ik nu heb.