hij is er niet meer....

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Kath_

Berichten: 1909
Geregistreerd: 29-06-02
Woonplaats: Lelystad

hij is er niet meer....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-07-03 17:33

het begon allemaal afgelopen zaterdag... ik lag in bed en er werd rond twaalf uur gebeld... daar werd ik dus wakker van.
ik hoorde me vader praten over ''het is niet erg dat je niet komt'' ''wat is er gebeurt dan'' ''en iets met ziekenhuis'' ik wist dus al dat het over mun oma en opa ging... ik wou verder niks meer horen... en heb mun muziek aangezet.
De volgende ochtend net voordat ik de deur uitging om te werken, kwam me pa naar beneden, en vertelde dat mun opa in het ziekenhuis lag, er zouden alleen maar foto's gemaakt worden omdat ie erge last van zun buik had...
maarjah mun ouders waren dus naar het ziekenhuis gegaan...
ze waren er heel de dag... ik was met een vriendin film aan het kijken toen ik door mijn tante werd gebeld...''is je vader thuis ik wil hem spreken het gaat slechter met opa'' mun pa was nog niet thuis dus ze heeft hem mobiel gebeld... 5 minuten later kwamen mun ouders thuis en gingen meteen weer weg. Ze zouden snachts thuis komen, het bleek de volgende ochtend dat ze niet thuis waren...ik begon dus al te denken...
die nacht is mijn vader heel de nacht bij zijn vader geweest...mijn opa wou niet in het ziekenhuis liggen hij probeerde weg te komen, slangetjes uit zun neus te trekken, mun vader heeft hem dus heel de nacht tegen moeten houden. De volgende ochtend (maandag ochtend dus) is hij naar de intensive care gebracht in een ander ziekenhuis. ze zouden hem opereren... toen ze 'binnen' waren zagen ze meteen dat zijn darmen afgestorven zijn... dat moest zaterdag al gebeurt zijn waarschijnlijk door een bloedpropje aan het begin van zijn darmen... Huilen ze hebben hem dus meteen weer dichtgemaakt en aan de apperatuur gelegd... die apparaten hielden hem in leven... Verdrietig
toen had het ziekenhuis een uur gegeven om afscheid te nemen...
toen kwam de arts en is mijn vader bij hem gebleven tot zijn laatste ademhaling... mijn oom trouwens ook...
om 14.05 is hij overleden Verdrietig Huilen

Suus van HC de Hoeve -> L1
Louisiana Lady -> L2
Mystique -> M2


Kath_

Berichten: 1909
Geregistreerd: 29-06-02
Woonplaats: Lelystad

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-07-03 18:52

ja het was ook erg onverwachts...
hij is ook snel doodgegaan zonder langzaam lijden... Lachen
dat is wat hij wou...
vorige week zag ik hem nog... alles heel normaal...
maar nu Huilen

Suus van HC de Hoeve -> L1
Louisiana Lady -> L2
Mystique -> M2

Kath_

Berichten: 1909
Geregistreerd: 29-06-02
Woonplaats: Lelystad

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-07-03 22:40

Linda250 schreef:
Ben je zelf niet meer bij je opa geweest in het ziekenhuis?


nee want hij lag in een zieknhuis drie kwartier bij mij vandaan ... om 9 uur ofzo is hij geopereerd en toen afscheid nemen... mun ouders konden me niet ophalen ofzo...
en als ze dat wel deden ik weet niet of ik wel mee ging dan...
ik denk niet dat ik dat aankon, afscheid nemen... Verdrietig ik heb dat nooit gedaan Huilen en hem daar zo zien liggen... ik onthoud hem wel zoals hij was... niet in een of ander ziekenhuis bed met slangetjes en een infuus enzo.... Verdrietig Huilen

Suus van HC de Hoeve -> L1
Louisiana Lady -> L2
Mystique -> M2


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _JTM, _Lois_, Alik, Amazonbot, Bullebeest, ComscoreBot, Earth, flash40, Galeo, gonniee, Iselda, Josien_, judithM, MarJon, maxi90, Muronia, Nanu, OmgiliBot, Poety, Roosch, secricible, Sizzle, veerledec, Westerntrail en 156 bezoekers