Scheve gezichten

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-03-01 16:32

Je mag nu rijden, maar hou er rekening mee dat je veel scheve gezichten krijg. Ook ik wilde vanmiddag gaan rijden, maar ik werd aangehouden door Hanneke en haar moeder, en die noemde mij associaal, dat ik ging rijden. Als het ministerie zou zeggen dat ik in de sloot mocht springen, zou ik het dan ook doen was de vraag. Op zich kan ik het ook wel weer begrijpen aangezien familie van hun veel schapen en koeien heeft. Een beetje kwestie van respect dus. Maarja

Thirza

Berichten: 9261
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Nieuwegein

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-01 19:34

ik heb nu een brief en die ga ik uitprinten als bewijs dat ik weer mag rijden dat is denk ik het beste wat je kunt doen

jacqueline

Berichten: 5549
Geregistreerd: 19-01-01
Woonplaats: apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-01 20:06

Nou hier mag je dus ABSOLUUT nog niet buiten rijden want het komt hier steeds dichter bij.....bij ons zijn ALLE bossen afgesloten.....dus ook al mag het ik doe het nog maar ff niet!!!!

Jacqueline

Marjolein

Berichten: 11636
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-01 20:55

nee ik ook niet hoor, (ok ik rij niet, maar ik ga t erf ook niet af met der). zit gelukkig aan de andere kant van apeldoorn, maar t is toch wel erg dicht in de buurt een jongen uit mn klas vertelde dat mensen uit zijn voetbal team niet meer naar school gingen enzo. hij vondt in de brr komt wel erg dichtbij

Thirza

Berichten: 9261
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Nieuwegein

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-01 21:20

bij mij is het nog niet gelukkig