Iemand ervaring met kakkerlakken???

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Sylvia

Berichten: 28818
Geregistreerd: 22-07-03
Woonplaats: Posterholt

Iemand ervaring met kakkerlakken???

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-07-03 00:39

Ik wilde daarnet gaan slapen en ineens bewoog er iets in de garage... Kwam een tor-achtige creatie langs de muur hollen, vanachter onze diepvries vandaan.

Ik vind het beest verdacht veel op een kakkerlakken lijken... 2 cm ongeveer, zwart, soort van panstertje met een kontje eraan... Zoiets:
Afbeelding

Alleen dan dus zwart... En mijn exemplaar heeft een soort van "tandjes" aan zijn koppie...

Ik las op een site dat als je er 1 ziet dat er dan al vaak een hele hoop zijn, en dat die beesten oa door meedermalen gebruikten dozen en verhuizingen in een huis terecht komen. Wij zijn dus half november naar dit huis geweest en we hebben dozen gebruikt die bij 2 andere verhuizingen gebruikt waren...

Heeft iemand enig idee of dat ik dat beest ergens kan laten bekijken zodat ik zekerheid krijg of het een kakkerlak is of niet? Was zelf aan de Boerenbond aan het denken..?

Heeft er verder iemand ervaring met die beesten? Qua verdelging ed...

Waarom moet dat rotbeest nou net tevoorschijn komen als ik helemaal alleen thuis ben (ouders op vakantie)? Gisteravond was onze telefoon dood (vandaag pas gemaakt), nu dit weer... *zucht*

Spoiler:
Hier moet een nieuw onderschrift komen.



Sylvia

Berichten: 28818
Geregistreerd: 22-07-03
Woonplaats: Posterholt

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-07-03 09:30

Oorwurm weet ik wel zeker van niet... Ben doodsbang voor die beesten... Bloos
Dennescheerder zou in principe kunnen, alleen is deze echt gitzwart.
Vliegend hert zeker weten van niet kop is gewoon plat.

Als het een kakkerlak is dan issut idd de duitse versie (wonen vlakbij Duistland Knipoog), alleen dacht ik dat die beesten bruin waren en niet zwart? Verward

Ik ga dadelijk maar eens kijken wat ze bij de Boerenbond zeggen... Hopen dat het dus geen kakkerlak is, mam wilt geen verdelgingsbedrijf oid bellen (die is er denk ik heilig van overtuigd dat die hier door de straat gaan rijden met een semafoon op de auto om te roepen dat wij kakkerlakken hebben... Haha!

Spoiler:
Hier moet een nieuw onderschrift komen.

Sylvia

Berichten: 28818
Geregistreerd: 22-07-03
Woonplaats: Posterholt

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-07-03 10:17

Beest zit in een doorzichtig zakje, als sinds gisteravond. Zo'n ding waar kaarten ingezeten hebben... Hermetisch afgesloten en toch rent ie nog rond Verward
Maar dat van de gemeente of de vuilverwerking is ook een erg goed idee, die zouden dat ook wel moeten weten... Thanx!

Spoiler:
Hier moet een nieuw onderschrift komen.

Sylvia

Berichten: 28818
Geregistreerd: 22-07-03
Woonplaats: Posterholt

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-07-03 10:42

Heeft u nog een laaste wens? Ja een appel! *krunsh* *beest dood* *LOL*
Moet ik um zeker ook nog amnestie verlenen, kan ie al zijn vriendjes gaan vertellen dat ik stukjes appel voer... Zit het hele huis vol met wanna be-kakkerlakken Haha!

Ach 1 troost: ik ben dan niet meer alleen!

Spoiler:
Hier moet een nieuw onderschrift komen.

Sylvia

Berichten: 28818
Geregistreerd: 22-07-03
Woonplaats: Posterholt

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-07-03 12:18

Nou de meningen zijn verdeeld... Aangezien de Boerenbond dicht was even bij kennissen met een soort van dierenwinkel (grote loods met vanalles en nog wat) hebben... De meningen waren verdeeld... Even een vrije vertaling van het dialect Knipoog

Vrouw: Nou ik denk dat dat een korentor is, een kakkerlak lijkt me sterk. Ik had altijd van die torren in de kelder, die stamte ik dan kapot en dan had ik er geen last meer van. Maar ik denk niet dat dit een kakkerlak is!

Man: Een kakkerlak. Weet je dat zeker, ik dacht een korentor? Nee, zeker weten een kakkerlak. Vraag het anders even aan hem daar! Die weet het ook wel!

Hem daar (paardenvoergeval): Oh dat is een meelkever! Hahahaha! *verbaasde blik*

Maw: ik weet nog steeds niets... Knipoog Vanmiddag maar een forth opinion bij de Boerenbond gaan halen...

Spoiler:
Hier moet een nieuw onderschrift komen.

Sylvia

Berichten: 28818
Geregistreerd: 22-07-03
Woonplaats: Posterholt

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-07-03 12:36

Nou een korenwolf had ik toch best wel erg niet-geloofwaardig gevonden, hahaha *LOL*

Spoiler:
Hier moet een nieuw onderschrift komen.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _Cubby_, Anoukjuuuhh, carineken, Iloveiswan, JudithO, Kairos, Koekie_186, Mars, Miran, Neelm3r9, Paloedie, roxiie, Shinedown, Stephaniiee_, Winna, Zebrastreep en 65 bezoekers