Joehoe, ik woon in mijn huis!

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
jantina

Berichten: 12359
Geregistreerd: 13-01-01

Joehoe, ik woon in mijn huis!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-07-03 15:16

Nou jaaaa... wonen, wonen. Ik slaap er, kan er douchen en op de bank zitten, maar nog niet koken en wassen. De keuken en het washok is nog 1 grote puinhoop Haha!

Dit was het topic van twee jaar geleden: [AM] Jaja, ik mag gefeliciteerd worden!!

Bloed, zweet en tranen. Zere vingers (hamers zijn ondingen Haha! ) overal verf en veel wanhoop...
Maar nu is het af!

Het is heel mooi geworden, al zeggen we het zelf. Ik zal vandaag of morgen even een paar foto's "vroeger-tijdens-nu" maken. Van oma-stijl, naar grote zandbak en uiteindelijk modern met een klassiek tintje.

Nog een weekje, dan kan ik weer iedere avond Isolda lastig vallen. Ze heeft nu al bijna drie weken vakantie, op een zaterdag of zondagmiddag na. Tweede week van augustus komt de pysio, dan kan ze er weer tegenaan! *LOL*

Maar eerst nog al mijn puin overhevelen. Ik heb in de jaren zoveel verzameld, wat ik helemaal niet weg wil gooien.... Gelukkig heb ik een grote zolder Knipoog Haha!


jantina

Berichten: 12359
Geregistreerd: 13-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-07-03 18:23

Zo zag het eruit toen we het kochten en net begonnen met opruimen. ( lees: meer rotzooi maken Knipoog )
Afbeelding

Vervolgens slopen, vloer eruit, wanden kaal, overal nieuwe electriciteit en nieuwe afvoering/ rioleringen.
Afbeelding

Hier wordt het al wat beter, de betonnenvloer ligt erin en de wanden worden geisoleerd:
Afbeelding

Weer een stapje verder, plafond, muren en gaatjes stoppen. Dat was nog het kloterigste werk: Gaaaaaatjes, overal gaaaaatjes. Om gek van te worden Boos!
Afbeelding

En dan een impressie van het resultaat. Het is nog wat kaal en rommelig. Ik moet nog voor veel dingen een plekje zoeken, alle kasten zijn nog niet ingeruimd, maar voor het idee:
Afbeelding
Afbeelding

Ik wil nog een schilderij van Isolda en Udinde aan de muur. Heel eenvoudig met twee hoofden achterelkaar (bijvoorbeeld) met wat vaag grasgroen op de achtergrond.
Ik weet alleen nog niet helemaal wat mijn vriend daar tegenovergaat stellen.... Haha!

jantina

Berichten: 12359
Geregistreerd: 13-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-07-03 18:27

Ohja, en dit is dan alleen nog maar de woonkamer... Daar had ik de duidelijkste foto's van.
De bovenverdieping is helemaal leeg geweest, geen muren, geen plafonds en geen vloeren. Om te huilen Huilen Haha!


jantina

Berichten: 12359
Geregistreerd: 13-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-07-03 20:18

Ik was ook heeeeeel regelmatig wanhopig. Haha! Hopeloos als je het alleen maar erger ziet worden. Maar op een gegeven moment wordt het steeds mooier en dan wordt je fanatiek, want dan moet het sneller en beter.

Ik zal nog eens kijken tussen de foto's. Er zitten nog wel een aantal drama-pictures tussen *LOL*

jantina

Berichten: 12359
Geregistreerd: 13-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-07-03 07:51

Ka, het plastic is er af hoor *LOL* Maar niet iedereen mag zomaar op de bankjes zitten.... Ze moeten eerst door een "heb-je-wel-een-schone-broek-controle" Haha!

Ik vind ze prachtig, maar heb me wel even afgevraagd hoe ik oooooit witte bankjes kon kopen Verward Knipoog

jantina

Berichten: 12359
Geregistreerd: 13-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-07-03 15:07

Jaaaa ik kan gerust bokkers met vieze rijbroeken op visite krijgen. Ik heb namelijk een hele leuke plaid waar je dan op mag zitten! *LOL*


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: GoogleAdsense, Mrskiwi, QuintyKelly, wisja, YandexBot en 32 bezoekers