Uitprinten gedenkboek en sluiten DA

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Jacksel

Berichten: 5129
Geregistreerd: 03-07-02
Woonplaats: Leusden

Uitprinten gedenkboek en sluiten DA

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-07-03 19:49

Morgen gaat mijn vader het gedenkboek uitprinten. Ik stuur hem om 12 uur het emailtje met het bestand/de link (hoe het het handigst gaat werken) naar mijn vader toe, waarna hij het uitprint voor Peter.
Als er ook andere topics zijn, waarvan jullie graag willen dat die uitgeprint naar Peter gaan moeten jullie het zeggen, evenals als er nog mensen iets voor Peter in het gedenkboek willen zetten.

Ik wil voorstellen dat hierna dit forum gesloten wordt, ik denk dat dit iets is wat we nu achter ons moeten laten, life goes on. Dit is ook al door de famillie aangegeven. Dit is wel mijn mening, dat het forum gesloten moet worden, vraag me ook af wat jullie ervan vinden...

Als het gedenkboek en alle andere topics voor Peter zijn uitgeprint zou dit forum dus of bij een ander forum gevoegd kunnen worden, of op slot gaan of helemaal weg (maar dat kan ik me niet voorstellen) lijkt mij...

assie

Berichten: 9485
Geregistreerd: 31-07-01
Woonplaats: Grun

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-03 19:57

Het lijkt mij ook het handigst als de belangrijkste dingen (welke zijn dat Verward ) worden uitgeprint en daarna dit wordt gesloten, maar niet weggegooid. Zo kun je dingen af en toe nog nalezen als je het nodig hebt Lachen
Ik heb alleen geen idee welke dingen het belangrijkste zijn. Maar goed, ik vind het wel een goed idee. En het lijkt me misschien ook wel wat om die dingen voor mezelf uit te printen.

verana

Berichten: 2807
Geregistreerd: 24-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-03 20:17

We moeten door
Daarom ben ik het met je eens om dit forum te sluiten maar niet weg te halen!
Ik lees het nog wel vaak en zou het fijn vinden als het wel op bokt kan blijven!

Jacksel

Berichten: 5129
Geregistreerd: 03-07-02
Woonplaats: Leusden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-07-03 21:29


verana

Berichten: 2807
Geregistreerd: 24-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-03 22:03

Het is goed zo vind ik!
Het gedenkboek is het meest belangrijke!

Charaz

Berichten: 24287
Geregistreerd: 12-04-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-03 22:54

Dit topic misschien wel sluiten, maar zeker niet verwijderen

Cassidy

Berichten: 75551
Geregistreerd: 08-08-01
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-03 22:59


Polly
Moderator Algemeen1
No drama, no glory!

Berichten: 23430
Geregistreerd: 09-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-03 23:29

je bent me net voor Cassidy, het topic van Honeybee heb ik al uitgeprint, maar dat vind ik inderdaad een mooi verslag.

Even voor de duidelijkheid, komt er nu gewoon een slotje op dit hele forum maar blijven de topics bewaard of gaat het anders?

skatje

Berichten: 1033
Geregistreerd: 27-04-03
Woonplaats: Wijchen

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-03 00:13

Ik denk dat het het beste is om ergens aan te geven hoe lang het nog op Bokt blijft staan.
En ja, wat mij betreft op de meeste maar een slotje.
Het meest relevante laten staan natuurlijk. Maar ook die zullen een keer verdwijnen. Het is niet realistisch om het te laten staan.
Iemand zei: ik wil het af en toe nog eens door kunnen lezen. Nou print het dan uit. En dit is niet negatief bedoeld.
Dan heb je zelf in de hand hoe lang het bewaard blijft.

En is het wel een goed idee om heel die papier handel aan Peter te geven?
Als hij dingen wil bewaren kan hij dat zelf ook uitprinten.
Ik denk echt dat hij daar niet op zit te wachten

Kijk dat gedenk boek oké, maar print het uit en geef het over een tijdje pas......daar is het nu echt te vroeg voor.
Lieve actie, maar laat hem op zijn manier rouwen.
Hij komt niet eens op Bokt.
Waarom niet?

Laten we hetzelfde doen, en het hoofdstuk afsuiten.

kaj

Berichten: 3755
Geregistreerd: 08-10-01
Woonplaats: Huissen

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-03 09:56

Skatje ik denk dat je daar wel gelijk in hebt.
Peter is (zover ik weet dan) niet meer op bokt geweest en ik neem aan dat dat een keuze is.
Respecteer die keuze en laat alles voorlopig voor wat het is.
Iets dergelijks kun je altijd later nog een keer geven maar nu lijkt het me inderdaad niet zo gepast.

Over het sluiten van het forum: tja ik denk eerlijk gezegd dat dat geen verkeerd idee is. Ik lees telkens nog even of er wat nieuws is geplaatst maar het wordt toch wel tijd om verder te gaan zoals meerdere mensen hier aangeven. Nu kende ik Dorine wel niet persoonlijk dus het is voor mij misschien makkelijk praten, maar als zelfs de mensen die wel dichtbij haar stonden aangeven dat het tijd is om door te gaan dan zegt dat toch wel wat. Natuurlijk zal Dorine niet worden vergeten: daar was ze veel te bijzonder voor! Daar heeft zij dit forum echt niet voor nodig. Ik denk dat met het afsluiten van dit forum een mooi eind komt aan deze periode. Nu kan ieder voor zichzelf het hoofdstuk sluiten (op welke manier dan ook). Door het openhouden van dit forum komt er geen afsluiting denk ik.

Jacksel

Berichten: 5129
Geregistreerd: 03-07-02
Woonplaats: Leusden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-07-03 10:37

Dus jullie voorstel is om het forum te sluiten (dus net als DO en MH) en verder niets uit te printen?

Polly
Moderator Algemeen1
No drama, no glory!

Berichten: 23430
Geregistreerd: 09-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-03 10:51

ja, misschien deze laten staan en die andere misschien wel weg, de meest relevante topics hiernarrtoe verplaatsen. kan me voorstellen dat sommige mensen er nog wel behoefte aan hebben om het af en toe te lezen
of misschien ergens op het databeest "parkeren" (geeeeen idee of dat kan hoor, ben een leek) en vanaf bokt erheen linken.
Persoonlijk lees ik zo nu en dan nog wel wat terug, maar om het allemaal te gaan printen...nee

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-03 11:12

Helemaal met skatje eens
Ik ging er vanuit dat je het aan Peter gevraagd had, maar dat blijkt dus niet zo te zijn?
Dan ook niet doen.
Peter kan het dan zelf wel uitprinten als hij wil of het aan iemand vragen.

Verder vind ik dit allemaal op slot kan.
Maar wel altijd leesbaar moet blijven, want dat is alles van bokt nog, ook de dingen van in het begin van bokt.
Het hoort nu eenmaal bij bokt.
Als mensen behoefte hebben kunnen ze met de zoekmachine dan nog genoeg terug vinden.

Verder vind ik het voor ons bokkers, mensen die Dorine niet persoonlijk hebben gekend, tijd om door te gaan.
Dat betekend niet vergeten, maar ook niet dingen op blijven rakelen.
ook geen nieuwe akties meer, waar Peter en familie weer mee lastig gevallen worden.
Laat die mensen aub verwerken op de manier die ze zelf willen, met hun eigen naaste.

Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-03 11:45

Idd, forum sluiten, er staat nl nog een week oid wat info op van mij. Daarna is het wat mij betreft over. Het is denk ik van belang om te kijken hoe of wat en langzaam de bestaande acties af te laten lopen. Daarna pas het forum sluiten, dat kan met een week oid al gebeurd zijn, maar even Dorine-dingen hier laten aflopen, dat lijkt me wel het duidelijkst. Anders krijg je op AM oid toch een enorme lijst sticky's, word je niet echt vrolijk van.
Verder stem ik er wel voor om alles nu gewoon af te gaan sluiten.