Sollicitatiebrief voor stageplaats

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Bartje

Berichten: 1651
Geregistreerd: 18-04-01
Woonplaats: Deventer

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-09-01 12:19

Bart Wijnands
Z*****weg 148
741* A* Deventer
tel. 0570-61****

Deventer, 7 september 2001

De Scheg
T.a.v Dhr. H. Wessels (Personeelszaken)
Piet van Donkplein 1
7422 LW Deventer


Betreft: Stage aanvraag


Geachte heer Wessels,

Sinds begin van dit schooljaar volg ik de opleiding SPW niveau 4 aan de Jan Luykenlaan en daarvoor moeten we nu een MA-plek zoeken voor 2 á 3 uurtjes in de week, op school is er ruimte in het rooster vrijgemaakt voor de dinsdagmiddag, dat zal echter na ongeveer 16 weken verplaatst worden naar de woensdagmiddag.

Doordat ik volgend jaar het CIOS te Arnhem wil gaan doen, ben ik op zoek naar een plek waarbij sport centraal staat. Vandaar dat ik aan De Scheg dacht.
Wat ik dus zoek is het meebegeleiden van groepen mensen op het gebied van sport, verder maakt het me niet echt uit met welke tak van sport ik te maken krijg.
De stageperiode gaat 2 oktober in en zal net zolang doorgaan tot ik aan de 70 uur zit en aangezien het om 2 á 3 uurtjes gaat per week, hebben we het over een periode van ongeveer 35 weken.

Het liefste wil ik dus graag met sport bezig zijn, omdat sport me al m'n hele leven interesseert. Ik ben zelf nu 10 jaar actief bezig op het gebied van sport bij honkbalclub The Eagles. Verder is het werken; bezig zijn met mensen iets wat me erg interesseert, vandaar dat uw werkplek me een geschikte stageplaats lijkt.

Graag zou ik de gelegenheid krijgen het bovenstaande in een gesprek toe te lichten.

Met vriendelijke groet,

Bart Wijnands


Dit is toch wel goe of nie??

Mayo

Berichten: 16796
Geregistreerd: 17-01-01
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-01 12:29

Brief is goed, maar ik zou 'uurtjes' vervangen door 'uur', dus 2 a 3 uur per week.

Snappie??? Verder een goede brief!

Succes!!!

Bartje

Berichten: 1651
Geregistreerd: 18-04-01
Woonplaats: Deventer

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-09-01 12:30

zat ik zelf idd ook te denken, maar had zoiets van boeie!! Tong uitsteken

maar zal het idd ff veranderen Lachen

Thenks!

Ik ga nu maar ff de brief afleveren daar!
doeg doeggggg
_________________
<FONT COLOR="RED">-=..the unsteadiness of love sux..=-</FONT>

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Bartje op 2001-09-07 12:33 ]</font>