Ieks, accupunctuur.

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Letizia

Berichten: 12147
Geregistreerd: 24-04-02

Ieks, accupunctuur.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-07-03 16:44

Ik loop op het momment bij de Fysio voor m'n enkel (= gebroken geweest) en deze Fysiotherapeut doet ook aan accupunctuur (accupuncturist ?). Al een paar jaar heb ik last van droge ogen (droge slijmvliezen van m'n ogen) en heb aan hem gevraagd of hij daar wat mee kon, hij zou het voor me na zien. Vandaag moest ik weer en kwam hij naar me toe met de medeling dat hij wel wat wilde proberen, aanstaande Donderdag. Ok, goed, ik vind het toch wel spannend Nagelbijten / Gniffelen , heeft iemand ervaring met accupunctuur? Dan kan ik me mentaal alvast voorbereiden Haha!

Laura

Berichten: 8338
Geregistreerd: 20-02-01
Woonplaats: Midden van Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-03 16:56

Bij ons op stal zitten ze met zn allen aan de acupunctuur om af te vallen. iedereen loopt met pleisters met naaldjes op de oren, hihi Haha! Het schijnt wel te helpen dus succes!

Feetje

Berichten: 11126
Geregistreerd: 08-12-02
Woonplaats: Het zonnige zuiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-03 17:52

M'n moeder heeft het ook gehad en die zei dat het geen pijn deed.
Weet je wel al waar ze gaan prikken? Tong uitsteken

Letizia

Berichten: 12147
Geregistreerd: 24-04-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-07-03 17:59

Feetje schreef:
M'n moeder heeft het ook gehad en die zei dat het geen pijn deed.
Weet je wel al waar ze gaan prikken? Tong uitsteken


uh nee Haha!, zal toch niet in m'n oog zijn he...toch Nagelbijten / Gniffelen (geintje)

Feetje

Berichten: 11126
Geregistreerd: 08-12-02
Woonplaats: Het zonnige zuiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-03 18:01

Tong uitsteken

Meestal zetten ze naalden in je oor, wenkbrauw buik en nog een paar andere plaatsen. Alles afhankelijk van wat er verholpen moet worden.

Veel succes!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-03 18:04

ik heb het zelf ook gehad

ik heb geen naalden in mijn oor gehad, maar in mijn benen, buik armen en handen
en dan na een tijdje moets ik me omdraaien en kreeg er ook wer in benen armen en rug.

Sommige prikjes zijn wat vervelend maar van de meeste voel je niks
Je moet alleen wel stil liggen, want soms zit het ergens dicht bij en als je dan grote bewegingen maakt doet het wel een beetje pijn.

LuvdaTossa

Berichten: 12894
Geregistreerd: 15-06-03
Woonplaats: Midden vh land

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-03 02:48

Ik heb het laatst op tv gezien dat ze het bij paarden deden..... Scheve mond Zelfs rond de ogen enzo. Het paard bleef gewoon rustig staan enzow. Leek wel een beetje eng............ ach als het maar helpt......!!!

LuvdaTossa

Berichten: 12894
Geregistreerd: 15-06-03
Woonplaats: Midden vh land

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-03 02:49

BTW bij de hond van de buren hebben ze het ook gedaan......... Maar die begon ontzettend te piepen toen ze de naaldjes erin deden........ Niet zo geslaagd.........

maaike_vdv

Berichten: 4128
Geregistreerd: 09-04-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-03 15:04

Ik heb ook acupunctuur gehad, de naaldjes zaten in mijn handen en geziht, en ik voelde er weinig van. Wel kon ik een uur lang niet meer stippen met huilen, dit zou komen door spanningen die loskwamen Verward

Letizia

Berichten: 12147
Geregistreerd: 24-04-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-07-03 16:14

maaike van de vis schreef:
Ik heb ook acupunctuur gehad, de naaldjes zaten in mijn handen en geziht, en ik voelde er weinig van. Wel kon ik een uur lang niet meer stippen met huilen, dit zou komen door spanningen die loskwamen Verward


Als dat bij mij zo is heb ik in iedergeval geen droge ogen meer (tijdelijk) Haha!

Letizia

Berichten: 12147
Geregistreerd: 24-04-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-07-03 10:51

Even een wat verlate update: het viel alles mee, ik kreeg twee naalden naast m'n neus, deze zouden of direct moeten helpen of niet...niet dus, dus gingen we naar stap 2, van die bolletjes op m'n oor (deze blijven zitten), en deze lijken zowaar wat te gaan helpen, het loopt nog niet over, maar het begin is er, wie weet heb ik straks weinig tot geen last meer van m'n ogen, dat zou toch heel mooi zijn.