Regendans doen !!??!!

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Siggy

Berichten: 1730
Geregistreerd: 09-08-01
Woonplaats: de Eifel in Duitsland

Regendans doen !!??!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-07-03 15:21

Waar blijft verdorie die regen nou, het wordt nu toch echt wel zeer dringend tijd. Normaalgesproken heb ik weide zat voor 3 paardjes. Ik heb 4 weides en morgen gaan ze naar de 4e toe, daar kunnen ze hopelijk nog een weekje van eten, maar dan is het echt op, want de eerste weide is nog van geen meter aan gegroeid. Het is een dorre ellende. Het lijken wel van die weilanden die je in Spanje aantreft, hele stukken bruin verdord gras. Ik vrees dat ik straks hooi moet bijvoeren. Boos!

Wie doet er mee met de regendans Haha! Haha! Haha!

Renza

Berichten: 4113
Geregistreerd: 30-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-03 16:26

Voor de regendans moet je bewegen en daar krijg je het warm van Tong uitsteken .
Schijnheilig

angelfire

Berichten: 4715
Geregistreerd: 26-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-03 17:28

Pff het mag van mij nu ook wel gaan regenen! Vorige week was ik een weekje in een huisje met een vriendin in Reeuwijk met water erbij enzo, dus daar waaide de wind altijd lekker. Nu ik weer terug ben stik ik zo wat! Geen enkel briesje dat waait ofzo. Om gek van te worden, je kan gewoon helemaal niks doen met dit weer behalve ijsjes eten en zwemmen. >:(<

bakkabouter

Berichten: 5298
Geregistreerd: 01-03-03
Woonplaats: Antwerpen - Belgiƫ

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-03 17:30

Hier is het nu aan het gieten van het kan niet meer.moet je wat van onze regen hebben?Je mag het gratis en voor niks komen ophalen Tong uitsteken

skipperfan

Berichten: 10877
Geregistreerd: 23-07-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-03 17:40

Vanavond en morgen gaat het regenen.

Siggy

Berichten: 1730
Geregistreerd: 09-08-01
Woonplaats: de Eifel in Duitsland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-07-03 21:14

Het heeft hier net een ietsje pietsje geregend, ruikt wel erg lekker nu buiten. Maar van dit beetje groeit het gras nog niet..... Boos!

mandybeauty
Berichten: 595
Geregistreerd: 15-02-03
Woonplaats: den bosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-03 21:22

wij dachten dat het hier ook zou gaan regenen. niou er is ook zo veel gevallen wel 5 hele druppels. Daar kunnen wij onze wie toch niet mee bevochtigen. Ook hier zijn we van een groene naar een half gele wei gegaan. Zullen we samen een regendans gaan uitvoeren Knipoog

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-03 21:56

Nou hier heeft het aardig gespookt, ik denk dat de regen nu op is en dat jullie dus niks meer krijgen *LOL*

Siggy

Berichten: 1730
Geregistreerd: 09-08-01
Woonplaats: de Eifel in Duitsland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-07-03 11:05

Citaat:
ik denk dat de regen nu op is en dat jullie dus niks meer krijgen


Verdorie, had je niet wat voor ons over kunnen laten. Ik vrees echt dat ik volgende week mijn wintervoorrraad hooi moet gaan aanbreken, en dat terwijl mijn paarden ca. 4000m2 wei tot hun beschikking hebben. Boos! Boos!