jippie! ga digi kopen

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
boeflover

Berichten: 6045
Geregistreerd: 28-06-03
Woonplaats: zeeland

jippie! ga digi kopen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-07-03 22:57

zoals de titel; ga mn eigen digi kopen Cheese! bij mn pa's werk staat der eentje, die hij gebruikt, maar overdag kan ik er geen foto's mee maken(alleen in het weekend) omdat hij hem dan meeneemt, en het is zo'n ding waar je een diskette in moet doen, maar negen van de tien keer hebben we dus geen lege enzo.. dus heb ik maar besloten: ik ga mn eigen digi kopen! mn ma vind het goed en dus ga ik nu binnenkort naar een fotozaak toe. als ik hem heb merken jullie het wel aan de fotolading(als ik een uploadsite heb gevonden waar je veel foto's kan uploaden)

Liza_vL

Berichten: 17549
Geregistreerd: 01-04-01
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-03 23:41

ik wil ook een digi!! maar die dingen zijn toch wel aardig duur! misschien krijgt mijn vader er ook een van zijn werk, dus daar wacht ik nog ff op. waarschijnlijk hoeft hij hem dan niet eens zo vaak te gebruiken. (hij moet alleen zijn baas nog ff lief aankijken Lachen )

boeflover

Berichten: 6045
Geregistreerd: 28-06-03
Woonplaats: zeeland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-07-03 19:10

ben vandaag al naar z'zee geweest, en heb der nu een!!! heb al een paar foto's genomen van kikkers en de kat, en 2 filmpjes(heb ik al verwijdert), maar straks ga ik lekker naar boef toe om nog meer foto's te maken.. zal wel vaker gebeuren.. als jullie me zat worden moet jet zeggen hoor!!!