Wat kunnen mensen je toch teleurstellen

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Faas

Berichten: 12718
Geregistreerd: 21-07-02
Woonplaats: Steenwijksmoer

Wat kunnen mensen je toch teleurstellen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-07-03 21:31

ontzettend teleurstellen!!

Tien jaar kattengefokt. En je mag rustig zeggen tien jaar misbruikt Scheve mond .

Zat net even de sites van twee vreindinnen (tenminste dat dacht ik altijd) te bekijken. De een uit Noorwegen en de ander uit Finland. Van die uit Finland had ik een kat gekocht. Voor 2000 gulden. Niet misselijk dus. In de tussentijd een kat opgevangen van haar om door te exporteren naar Noorwegen vanwege de quarantaine problemen. Kat 1 zeek als een idioot mijn hokken kapot en kat 2, de gast deed hetzelfde. Niets aan de hand. Ik was lief voor de katten en de Noren kwamen hem ophalen. Niets dan lof, mooie cattery, schoon bla bla bla. Ze zijn vertrokken, nog even contact gehad en daarna nooit weer wat gehoord. Ooit eens wat gemaild. Antwoord: friends don't have to be in contact every day to be friends. Yeah right. Laatste bericht is nu zo'n anderhalf jaar geleden.

Finland, ik dacht dat ze anders was. Lieve vrouw, dankbaar. Toen bleek dat kater 1 geen goed gebit had en groene rand om de ogen zou ik een nieuwe krijgen. Hij moet nu nog komen. Ik fok nu niet meer maar vanaf het moment dat dat bekend werd was het 'i am so ashamed, you should castrate him and I will breed you a new kitten'. Mijn antwoord 'No problem Minna, such things happen, i trust in you'.

Ik heb ze een mailtje gestuurd met het volgende bericht:

Dear Minna and Jannikke,

Just been around your site since long time.

Maybe I may not ask but I wonder what I have done wrong. I can't think of anything. I have given Baron a home and he has given me a lot of trouble. Nevertheless I loved him and cherished him. I have been freindly and helpfull. Ok I stopped breeding but it is my own choice. Is that a reason to stop a friendship simply by never have contact anymore? Can't help that it makes me sad. I had a lot of bad luck. My relationship ended, luckily because I got someone a lot better back.

I just never expected to lose friends in this way. I know that a lot breeders over here have talked about me. I trusted on some people to trust me like I have trusted them when people were talking about them but it seems that you can't gain trust through that. Just simply one more proof that one can better trust animals than humans.

For me? I am very happy with our two arabian horses which are to be seen on my site www.lostera.nl . We bring them to competition in endurance with a lot of succes.

Well, just noted here what I felt.

I wish you both all the luck and succes in breeding, life, health and all other things. I might be dissapointed but I will not loose my friendly and honest character. Hopefully there will be a day that you will see who I really was simply because you have looked further.

Greetings,

Hanifa

--------

Laat zij het dan ook maar weten.

Bah, wat kun je toch ontzettend teleurgesteld raken in mensen. Vrienden? Van mij kunnen ze het dak op want ze bestaan gewoon echt niet. Laat mij maar lekker alleen zijn dan kan men je ook geen pijn toedoen. Geef mij mijn diertjes maar. Mijn twee lieve katjes, de gekke kietjes en de paarden. Ik geloof dat ik zo langzamerhand nog maar twee mensen vertrouw en zelfs dat is moeilijk Huilen

Nou ja, ik moest het effe kwijt.


[edit:BartVB]Titel[/edit]

'Paint' it 'Black'


Faas

Berichten: 12718
Geregistreerd: 21-07-02
Woonplaats: Steenwijksmoer

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-07-03 21:35

o ja, mijn engels is hier niet van het niveau dat ik bezit (vwo) maar ik ben in een slechte bui en erg moe. Haha!

'Paint' it 'Black'

Faas

Berichten: 12718
Geregistreerd: 21-07-02
Woonplaats: Steenwijksmoer

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-07-03 21:45

Ach, ik laat het ook wel weer los. Het was toevallig dat ik eens ging kijken. Je vergist je in mensen dat blijkt wel.

'Paint' it 'Black'

Faas

Berichten: 12718
Geregistreerd: 21-07-02
Woonplaats: Steenwijksmoer

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-07-03 07:13

Daar heb je gelijk in Barb. En ze zijn het blijkbaar zeer zeker niet waard. Ik mis ze ook niet of zo hoor maar wordt alleen kwaad op de manier waarop men blijkbaar met elkaar omgaat. Wat ik veel erger vindt, en dat grijpt me wel degelijk aan is dat mijn Deense vriend nooit weer van zich heeft laten horen. Waarom weet ik niet maar dat doet me wel iets.

'Paint' it 'Black'

Faas

Berichten: 12718
Geregistreerd: 21-07-02
Woonplaats: Steenwijksmoer

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-07-03 09:06

Oscar: ik bestempel mensen zelden als 'vríend'. Ik kan dan ook zeggen dat ik er maar zeer weinig heb. Wat ik overigens helemaal niet erg vind want vrienden heb je niet in overvloed, die zijn speciaal.

Botervlieg: deze mensen kende ik al zo'n vijf jaar en we hadden op zeer goede manier contact. Zij logeerden bij ons, wij zouden bij hen etc etc. De roddels interesseren me niet want zo is de kattenwereld. En zolang ze over je banketstaaf ben je mooi nog niet vergeten Haha! .

MAar goed, als je na zoveel jaar ineens niets meer van mensen hoort is dat gewoon banketstaaf. En niet omdat ik hen mis maar meer de boosheid op mezelf dat ik er wederom ben ingetrapt.

Maar goed, voor jullie denken dat ik helemaal in de kreukels lig, dat is niet zo hoor. Zodanig trek ik het me absoluut niet aan. Ik kwam enkel toevallig even op de site en bedacht het me. Ik wil er wel eens een antwoord op Haha!

Percy: de kattenwereld is verdorven. Vreoger ging het leuk en gemoedelijk en was het leuk om naar shows te gaan. Nu zie je inmiddels mismaakte dieren en alleen maar mensenmet de dollartekens in hun ogen. Heel jammer. Ik mis het absoluut niet. Heb twee hele leuke kittens en die blijven lekker bij ons.

'Paint' it 'Black'


Faas

Berichten: 12718
Geregistreerd: 21-07-02
Woonplaats: Steenwijksmoer

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-07-03 22:18

Fsoudan: denk aan Prins, Schut en zo kan ik nog wel meer namen noemen. Overigens bedoel jij denk ik FIV? Kattenaids? FIP is peritonitis of ben ik nou in de war? Maar je hebt gelijk hoor. Ze gaan zelfs zover dat ze je kat vergiftigen als het moet. Bah.

Oscar: het voelt wel banketstaaf ja. Men kan zeggen 'laat het gaan' maar je voelt je toch gekwetst. Ik kan me voorstellen dat het wat onduidelij kwas in het begin.
Uit Duitsland heb ik hele fijne vrienden overgehouden. Dat iso ok niet wekelijks of zelfs geen maandelijks contact maar wel af en toe even een 'hoe is het ermee' etc. Dat is toch fijn. En zo moet het ook kunnen. Maar sommigen zijn te verblind om zo met mensen om te gaan. En geloof me deze duitsers hebben recht om arrogant te zijn met hun mooie katten en lijnen.

Binky: dank je. Mensen zijn steeds meer alleen maar met zichzelf bezig. Heel jammer. Vroeger, en hoewel ik dat nooit graag hoor, was het toch anders. Men stond vaker zonder eigenbelang voor elkaar klaar. Mijn moeders tijd was dat meer. Ze zegt het wel eens maar ze heeft helaas wel vaak gelijk.

'Paint' it 'Black'

Faas

Berichten: 12718
Geregistreerd: 21-07-02
Woonplaats: Steenwijksmoer

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-07-03 22:19

Trouwens, de Finse vrouw bood mij zelf aan een nieuwe kat te geven. Ik had er nog niet eens om gevraagd. Dat was wel gekomen hoor want ja, de prijs was behoorlijk. Als iemand het zlef aanbiedt denk je 'die is betrouwbaar'. Tja....

'Paint' it 'Black'


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Benzz, corinec, Dammie, Eleeke, Gaby, Googlebot, IASCrawler, karelien, katinker, LiDi, mirtedl, Stephaniiee_, Taucha, teunis001, Vjestagirl en 67 bezoekers