GRRRR splinternieuwe autoradio gegapt

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
hobbelheks

Berichten: 8844
Geregistreerd: 11-09-01
Woonplaats: donkerbroek

GRRRR splinternieuwe autoradio gegapt

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-07-03 16:48

ik baal echt als een stekker.
vanacht is onze twee weken oude autoradio gegapt Boos! (mijn vriendje had er speciaal voor in de rij gestaan bij de Aldi Ach gut )
De auto stond voor het huis geparkeerd en het frontje lag in het dashboardkastje (normaal altijd binnen nu een keer niet)
auto is netjes opengemaakt (geen ruitjes ingetikt oid) en alle stekkertjes netjes afgekoppeld, maar wel onze mooie autoradio weg en een puinhoop in de auto. de in houd van het dashboardkastje verspreid door de auto en de afvalzak van de <MAC nog even op de kop gezet.
ik heb wel aangifte gedaan maar die radio zien we vast niet meer terug
het meest vreemde vind ik nog dat ik dit al twee keer precies zo gedroomd had en het nu gebeurd is (en dat terwijl ik al tijden geen voorspellende dromen meer heb gehad en dacht er eindelijk vanaf te zijn)
grr ben echt heel boos en kan wel huilen
Huilen >:(<

Ing__

Berichten: 11173
Geregistreerd: 17-01-03
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-03 17:43

aaah dammmm!! waarom is het nouuu zo vresleijk moeilijk om van andermans spullen af te blijven!!!!!

Honeybee

Berichten: 8912
Geregistreerd: 10-04-01
Woonplaats: Harlingen

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-03 20:19

Ik leef met je mee, mij is dit laatst overkomen en zo ongeveer op dezelfde manier.. maar de radio terugzien? No way vergeet het maar...

Maarten

Berichten: 4185
Geregistreerd: 30-06-01
Woonplaats: Emmen

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-03 08:14

Godsamme wat een rotstreek zeg!! Boos! Dat verwacht je toch niet in die straat bij jullie!?

Waarschijnlijk is dat ding gejat door iemand die geen zin had om in de rij te staan bij de Aldi!