Geflitst......ggrrrrrrr

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
manzano

Berichten: 23905
Geregistreerd: 22-10-01

Geflitst......ggrrrrrrr

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-07-03 12:38

Hallo iedereen,

hiermee wil ik graag een collecte beginnen voor het goede doel. Ik ben nl. Cheese! met de auto Huilen . Ik weet het, het is zo heel erg stom en mijn eigen schuld. Ik reed (samen met bloemkooltje) terug van Divoza naar Groningen. Het was daar nog snelweg, dus ik reed gewoon 120. Het was nog gewoon een 4 baans weg en ik reed op de meest linker baan (voorgesorteerd) en aan de rechter kant wordt ik nog vrolijk voorbij gescheurd ( ). Staat daar een bord voor wegwerkzaamheden en dat je maar 50 mag, dus ik begin met afremmen, maar het was niet heel druk ofzo, dus dat ging heel geleidelijk. Vlak daarachter ook een bord dat het autoweg word (dus 100). Ik ben nog bezig met afremmen (vond het onzin om opeens boven op de rem te gaan staan om op de 50 te zitten en ik rij dus ong. 80, staat daar een zwarte auto. Op het moment dat ik denk, goh wat doet die daar Verward , zie ik opeens Cheese! (dat deed ie daar dus Boos! ). Maar ja, ik reed dus ong. 30 km te hard (ik hoop echt dat het niet meer was). Ik heb dus net opgezocht hoeveel boete dat is........ong. 160 euro
Extra omdat er werkzaamheden waren (niet dat ze bezig waren, maar wel zo'n bord). En ik was nog wel zo blij met mijn 'goedkope' rijbroek. Zucht. Ik heb geen idee waar ik dat van ga betalen als arme student. Misschien een nieuwe boktactie Knipoog .


manzano

Berichten: 23905
Geregistreerd: 22-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-07-03 15:10

Gipsy schreef:
Ben zelf ook al een paar keer byna geflitst maar had ze nog net op tyd in de gaten. Als je je rekeningnummer erop zet mag ik die van my er ook dan by zetten?? Knipoog

Btw wat doe je by de divoza in Leek als je in Leidschendam woont?? Is Divoza Zoetermeer dan niet veel dichterby???

Groetjes en be CARfull, they Cheese! are always outthere!!!


Haha, neeeee dit is MIJN actie .
Ja zoetermeer is natuurlijk veel dichterbij, maar ik logeerde bij mijn nicht (bloemkooltje op bokt) en die woont in Eelde. Wel zo gezellig, samen shoppen!

manzano

Berichten: 23905
Geregistreerd: 22-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-07-03 15:13

Tessebes schreef:
160 euro? Volgens mij krijg je nog wat extra's, omdat je te hard langs wegwerkzaamheden reedt. (ik zie net dat je dat zelf ook al zei, dan zou het toch kunnen kloppen)
Nou ja, balen iig. Ik ben 3x geflitst voor te hard rijden en daar heb ik nooit meer wat van gehoord. 1x voor door rood licht -> 180 guldentjes


Die werkzaamheden zitten er bij in. Er is een site waarop je dat allemaal kan laten uitrekenen. Nou ik hoop maar dat ik er ook niks meer van hoor (ambtenaren moeten toch ook met vakantie Knipoog Haha! ????), maar ik vrees het ergste.

manzano

Berichten: 23905
Geregistreerd: 22-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-07-03 15:14

Haha, je hebt net je reactie aangepast voor ik weer antwoorde Knipoog

manzano

Berichten: 23905
Geregistreerd: 22-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-07-03 15:23

Kayla schreef:
Wat balen zeg, ook wel heel flauw dat ze daar gingen staan flitsen hoor, wie trapt er nou bij het bordje 50 gelijk heel hard op de rem?? Verward Pff de kosten van de werkzaamheden aan de ringweg moeten er zeker weer uit, alsof we daar niet al genoeg ellende van hebben .
Kan je daar trouwens gewoon langs? Ik dacht dat het vanaf het Julianaplein van en naar Drachten helemaal afgesloten was?


Ja volgens mij ook. Ik heb geen idee waar ik nou precies vandaan kwam hoor, ik ben er verder niet bekend, maar ik kon er toen (vorige week dinsdag) langs. Als je bij dat kruispunt met de stoplichten rechtdoor gaat dan kom je over een brug met rechts het station.

manzano

Berichten: 23905
Geregistreerd: 22-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-07-03 15:35

Ow ja, wacht we waren na divoza naar Eelde gereden om de spullen te dumpen (zoutblok van 10 kg o.a.). En daarna weer naar Groningen om de auto bij het werk van de moeder van Maaike te zetten en wij weer met de bus terug.

manzano

Berichten: 23905
Geregistreerd: 22-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-07-03 15:50

Wow, en hoeveel te hard had je wel niet gereden volgens hun dat het 320 euro was????

Ik moet er ook nog ff over na gaan denken hoe ik dit aan mijn ouders moet gaan vertellen. Want ik vrees dat ik wel even een tijdelijke lening nodig heb Knipoog.


manzano

Berichten: 23905
Geregistreerd: 22-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-07-03 16:00

Gipsy schreef:
in omgekeerde richting kun je wel maar dan met 50 km/u. Schijnheilig


Had dat nou wat eeeeeeeeerder gezegd Knipoog.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: 0laura0, _chou, Anoukjuuuhh, Facebook, herous, Hicaria, Joy_Mennings, Kirsha, Lalidan, Lau07, Laura82, maitestar23, MissMarije, Muronia, ontherun, Symke en 155 bezoekers