Sinds Bokt mis ik de smileys

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Dees

Berichten: 18911
Geregistreerd: 09-08-01
Woonplaats: Friesland

Sinds Bokt mis ik de smileys

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-07-03 10:03

Sinds Bokt is mijn gewone e-mail helemaal niets meer aan.

Elke keer als ik een leuk stukkie tekst intoets om mijn kennissen te verwittigen van mijn bestaan, mis ik iets. Smileys, emoticons....
Zonder hen ben ik een Fay Dunaway, na haar 62ste facelift...volkomen expressieloos... Scheve mond

Is er een manier om mijn lieve gele bokt-vriendjes te kopieren naar mijn saaie Outlook Express?

[edit:BartVB]Titel[/edit]

Jola

Berichten: 2783
Geregistreerd: 28-01-03
Woonplaats: Kapellen (Belgie)

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-03 10:09

Ik snap precies wat je bedoelt, heb er namelijk ook last van, dat "lege" gevoel Schijnheilig Ik moet zelfs oppassen op het werk, dat ik in een zakelijke email geen smileys plaats, gewoon uit gewoonte Koe

Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-03 10:30

Tiep het op bokt, plaats het bericht, kopiëer de tekst naar je e-mail et voila, alle smiles staan erin... Tong uitsteken
Werkt bij mij sinds XP echt geweldig. Je moet wel een geplaatst bericht met plaatjes erin nemen, maar dan kopiëert hij ook de gele kleine vriendjes mee. Je kan het wellicht ook in een pb naar jezelf doen *pling*

Caritas

Berichten: 4431
Geregistreerd: 04-04-01
Woonplaats: Tussen plassen en A2

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-03 11:25

Bij mij plaatst Outlook de kleine gele vriendjes los in een attachment als gif erbij.

Clautje

Berichten: 14584
Geregistreerd: 13-05-01
Woonplaats: Hazerswoude

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-03 11:30

Roos schreef:
Bij mij plaatst Outlook de kleine gele vriendjes los in een attachment als gif erbij.


Dat doet ie bij mij dus ook.
Dan krijg je een grijs vakje te zien in het bericht, en kun je bovenaan de smiley_7.gif ofzo openen

Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-03 11:33

Outlook denkt mij te vaak voor zichzelf, maar als het goed is kan het best. Het makkelijkste is om het zo te downloaden en dan doet mijn outlook het prima.
Ten eerste moet je je mails in html-modus opstellen en neit in platte tekst. Vervolgens kun je als het goed is gewoon plaatjes in teksten invoegen net als in Word bijv. Het moet iig kunnen!
Ik weet het al: Rich Tekst (HTML) instellen bij 'Opmaak', je teksten tiepen en je plaatjes als volgt invoegen: Invoegen, afbeelding (en geen bijlage dus) en tralala, hij doet het. Dit is overigens alleen mogelijk in Rich Tekst en niet in de onbewerkte tekst... Het kan dus echt wel! En het kon in vroegere Outlook versies ook al, maar of dan het kopieeren ook werkte durf ik niet te zeggen!

deedee19

Berichten: 7931
Geregistreerd: 05-03-02
Woonplaats: Noord noord limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-03 14:04

Bij hotmail kun je overigens wel smilies instellen maar die zijn weer niet zo leuk. Je kunt dan overigens wel gewoon de smilies van bokt kopieëren en plakken in je bericht. Haha!

ibikus
Berichten: 20688
Geregistreerd: 15-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-03 14:51

Je kan ook iets installeren als Hotbar?

Draakje

Berichten: 1727
Geregistreerd: 23-09-02
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-03 14:51

Dan moet je Hotbar nemen, dan kun je je e-mails verfraaien met meer dan alleen leuke icoontjes, ook achtergronden, visite kaartjes, e-card enz kun je er mee maken. www.hotbar.com

Faas

Berichten: 12718
Geregistreerd: 21-07-02
Woonplaats: Steenwijksmoer

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-03 14:54

Als je incredimail hebt kun je naar lieve lust smilen.

Hotbar zou ik vanaf blijven. Die verruineert je hele pc als je het eraf wilt hebben.

Vasthi

Berichten: 4475
Geregistreerd: 06-02-03
Woonplaats: Soest

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-03 15:02

Hahahaha, wat grappig Dees daar heb ik ook last van!
Vaak heb ik al een smiley in mijn hoofd en dan denk ik:"o ja ik zit niet op Bokt".

ponyzotje

Berichten: 6364
Geregistreerd: 21-10-01
Woonplaats: Erpe-Mere

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-03 15:55

hotbar heb ik nu, vind ik verschrikkelijk maar m'n pa wil em houden.
Haha! => die smiley vind ik gewoon te gek, een hele persoonlijkheid, net als . die mis ik heel vaak...
in word komen er simpele gezichtjes uit...

skatje

Berichten: 1033
Geregistreerd: 27-04-03
Woonplaats: Wijchen

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-03 16:09

incredi mail is super! Veel achtergrondjes, veel smilies en animaties. Ook geluid zoals kusjes en nog veel meer kun je ermee! En het is vriendelijk voor je pc!

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-03 17:14

Ik wil die dingen ook altijd in mailtjes typen... *zucht* En idd, zon saaie tekst, het verveelt je al als je het alleen al ziet. Ik DENK zelfs irl in smily's... zo erg!

Fitzroy

Berichten: 25106
Geregistreerd: 11-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-03 17:50

Yeps, heb ik ook last van. Ik hoop maar dat de tegenpartij begrijpt wat ik bedoel met : P, : D en ; ) maar volgens mij hebben zij dat wel aardig door.
Maar het staat natuurlijk lang niet zo gezellig als de smileys.

Kayla

Berichten: 11273
Geregistreerd: 20-10-01
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-03 17:57

Laui! schreef:
Je kan het wellicht ook in een pb naar jezelf doen *pling*


Of gewoon op voorbeeld klikken

Bij yahoomail heb je gewoon smileys, dat is wel handig

rebati

Berichten: 4249
Geregistreerd: 18-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-03 18:16

Bij hotmail heb je wel zo'n blokje met msn emoticons die je in kan voegen.

Joyce

Berichten: 6371
Geregistreerd: 02-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-03 20:25


Shannie
Berichten: 5848
Geregistreerd: 07-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-03 20:37

Ik doe gewoon rechtermuis klik op de smilie. Op kopieeren en dan in je mail plakken et voila!

Sylhouet

Berichten: 4532
Geregistreerd: 17-06-03
Woonplaats: Vierhouten

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-03 20:50

Hee leuke tip , die incredimail! Heb het meteen gedownload. Haha!

Maar ik heb ook die "hotbar" (op andere computer) is dat schadelijk? Dat las ik net in een van de eerdere reacties.... Wat doet het dan?? Verward

Mickey

Berichten: 34755
Geregistreerd: 25-02-01
Woonplaats: Daar waar mijn huis woont

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-03 22:08

Ik heb daar dus ook last van.
Ik merk zelfs dat ik in een mail automatische al bepaalde dingen typ en daarna verbaast ben dat het geen smily is geworden Schijnheilig

Maar als ik een stuk tekst wil hebben met smilies typ ik het inderdaad op bokt zoals boven al ergens genoemd wordt het, en plaatst het dan met smilies en al ergens anders. Zo zie je vaak op de verslagen op mijn website ook smilies van bokt voorbij komen Knipoog

Botervlieg

Berichten: 9130
Geregistreerd: 20-04-03
Woonplaats: adoptie-Ian woont bij www.aap.nl !

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-03 22:22

Fasel schreef:
Hotbar zou ik vanaf blijven. Die verruineert je hele pc als je het eraf wilt hebben.


Jasses, Fasel, ik wilde 'm er net af gooien omdat ik er nu lang genoeg mee gespeeld heb. Gaaaap

Niet doen, zeg jij?
Kan incredimail er dan bij, of overheen, of wat?
Clown Help? Clown

Draakje

Berichten: 1727
Geregistreerd: 23-09-02
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-03 22:31

hotbar word gezien als spy-ware, ik heb geen problemen met het verwijderen van hotbar, heb er een speciaal programma voor die al het spy-ware dat van i-net afkomt eraf gooit. ideaal.

Kleintje

Berichten: 5763
Geregistreerd: 08-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-03 23:18

Ik ben juist een uitzondering... ik ben te serieus, kom te streng en kwaadaardig over... omdat ik te weinig smilies gebruik. Ook hier op bokt... heel ernstig dus!

Rhys
Berichten: 6352
Geregistreerd: 19-01-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-03 23:39

Ik mis ook overal smileys, en los dat vaak op zoals in [hoofdschuddensde smiley] Haha!......is even wat meer typwerk, maar iedereen snapt het. Ik denk gewoon in smileys, kan ik ook niks aan doen hoor!
En verde": idd zoals laui zegt de smileys downloaden, gewoon in 'mijn afbeeldingen' oid en dan instellen op Rich Text. Nadeeltje is wel dat je berichten wat groter worden qua omvang....