suzanne

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

moekoekoe
Berichten: 3433
Geregistreerd: 02-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-01 15:42

Ik heb net Cindy aan de telefoon gehad, want Imatador moet zijn medicijnen hebben! Gelukkig zit op zijn kast een cijfercombinatieslot!!! Toen ik belde stond Imatador net los. Makepeace, Marillion en Phoebe zijn ook al losgeweest, van Lucky weet ik helaas niet.
Petra zei wel dat er meer dan genoeg voer in de silo's zit en er is ook nog veel hooi/stro. Iedereen moet zoveel mogelijk telefonisch contact met elkaar houden, zodat iedereen op de hoogte blijft hoelang dit gaat duren. De paarden mogen trouwens alleen in de binnenbak los. Van de week mochten we het terrein niet af, nu mogen ze het stalgebouw niet meer uit!! Balen is het he?!?! Eveline heeft voor onze paarden voer ingeslagen, voor de zekerheid, maar daar heb je weinig aan als je niet bij je paard kunt komen!!


moekoekoe
Berichten: 3433
Geregistreerd: 02-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-01 16:45

Ik ben juist heel blij dat de paarden loskomen, beter dan dat ze op stal blijven! Vooral Imatador. Ik weet niet of ze Nis met anderen hebben losgegooid: ze houden nl rekening met de groepjes die er normaal ook zijn. Ze weten wel zo ongeveer wie altijd met wie staat, gooien echt niet alle pensionpaarden in 1x bij elkaar! Ik hoop alleen maar dat we weer heel gauw zelf mogen..

moekoekoe
Berichten: 3433
Geregistreerd: 02-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-01 21:31

ooooow..hebben ze lopen zweten onder die dekens natuurlijk, minder! Maar ik weet dat die twee van ons niet gek zijn geweest Eef, dus dat zit goed.

moekoekoe
Berichten: 3433
Geregistreerd: 02-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-01 21:12

Nou Stef...erop gebouwd!!! Marillion heeft vorig jaar een trap gehad en die wond moest gehecht worden. Aangezien er nu geen veearts mag komen, zou het niet zo mooi zijn. Maar inderdaad gooien ze in de vaste groepjes los, dus het is best goed geregeld. Ik ben erg blij dat ze het zo hebben opgepakt, het had ook anders gekund...


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _Nadia_, AmyII, Flip, Ilayla, JitskeJeldau, kimwilliam, meggiemeg, Melzazu, scappa, SemrushBot, spookyskippy, Titsia en 77 bezoekers