Niet slapen om te kunnen zonnen?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Honeybee

Berichten: 8912
Geregistreerd: 10-04-01
Woonplaats: Harlingen

Niet slapen om te kunnen zonnen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-07-03 08:47

Hmmm.. nou ik ben er dus zo eentje...
Ik heb vannacht gewerkt, ben bekaf en kan wel wat slaap gebruiken.
Maar juist doordat ik zo moe ben, ga ik niet op bed.
Ik ken mezelf... ik ga op bed liggen, val in een diepe coma.. en wordt wakker als het zonnetje nog maar weinig effect zal hebben.
Kortom.. ik ga me verslapen. Wekkers zetten heeft geen zin.. daar knor ik gewoon doorheen... Haha!
Enige optie is dat iemand me belt.. dan wordt ik altijd meteen wakker... maar helaas.. ook dat zit er niet in Haha!

Dus voor mij geen slaap.. omdat ik zo wil zonnen Haha!
Dan maar slapen tijdens het zonnen en hopen dat ik niet verbrand Haha!
Nu alleen nog even bedenken waar ik zal gaan zonnen Haha!


Honeybee

Berichten: 8912
Geregistreerd: 10-04-01
Woonplaats: Harlingen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-07-03 08:57

Hmm.. ik ben toch echt van plan een strand of iets in die geest op te zoeken Haha! Maar eerst ff shoppen op zoek naar een badpak of bikini Haha!

Honeybee

Berichten: 8912
Geregistreerd: 10-04-01
Woonplaats: Harlingen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-07-03 11:47

Dees schreef:
Zon bij volle maan, voor een mooi intens bleke huid Haha!


Dees... oe bent gemeen! }>
Juist door het zonnen bij volle maan... heb ik zo'n bleke huid Haha!
Vandaar dat ik daar nu maar eens verandering in moet brengen.
Dus Sannie stond vanochtend vroeg al bij de winkels voor de deur voor een bikini of badpak.. Maar nee hoor... ze hadden niet op mij gerekend.. was niet goed aangekondigd ofzo denk ik.. aangezien ze allemaal dicht waren.. Boos!
Op de drogisterijen na dan.. dus ik heb wel wat zonneolie kunnen bemachtigen..
Ben net al even bij de Veenhoop / Hooidammen geweest, was er ontzettend druk ivm Skûtsjesilen, maar ik ben eerst maar even naar huis gegaan, ga me even douchen en iets vervangends voor een bikini/badpak zoeken en dan heerlijk sidderen..
Het is de bedoeling dat ik aan het einde van deze week af ben van mijn superwitte melkflessen en door het leven ga als acht jaar geleden toen ik zowat als Turk van een vakantie uit Frankrijk terugkeerde.... Haha!


Honeybee

Berichten: 8912
Geregistreerd: 10-04-01
Woonplaats: Harlingen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-07-03 12:33

Dat zien we dan wel weer Tong uitsteken Dat heb ik er wel voor over, want als ik verbrand, met ik meestal de volgende dag heerlijk bruin Haha!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: 6marly6, 996981, Amazonbot, atilla, Blacky94, chocky84, Colien, DoretteK, Esbjerg, friendly, Gaabje, germie, IASCrawler, Ineke2, Lestria, Lian, Lola25, ManonGrr, MarJon, Stephaniiee_, tienus63, Ubermetrics, winnetou4502, Xayah, xEva, xJolijn, Zebrastreep en 254 bezoekers