(censuur)migraines!

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
JessicaG

Berichten: 1482
Geregistreerd: 25-04-01
Woonplaats: Gouda

(censuur)migraines!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-07-03 11:22

Ik moet gewoon even zeuren!
Vanmorgen stond ik op en ik voelde me gewoon goed, zonnetje scheen, de lucht was blauw en ik fietste naar het station, daarna ging ik met de bus naar Stolwijk want daar werk ik. Ik liep buiten met een collega richting mijn werk en ik dacht nog dat ik gewoon last had van nabeelden, in de veronderstelling dat ik vast te lang in de zon gekeken had liep ik door, het duurt wel vaker wat langer voordat ze weggaan maar nee hoor, Jessica had voor de derde (!) keer in een maand een migraineaanval. Ik heb mijn medicijnen ingenomen, in mijn geval was dit een neusspray. En heb anderhalf uur lang over mijn bureau gehangen en eigenlijk wilde ik rust hebben maar natuurlijk lok ik met zo'n houding reacties uit: ''Wat heb je?'' en ''Is er wat?''. Was eindelijk het geflikker en de misselijkheid een beetje over, ga ik door mijn rug! Bij elke beweging die ik maak ga ik er weer doorheen. Wat is het volgende? Ik zit hier nu een berichtje te typen op mijn werk (gelukkig is het toch niet druk) en ik heb overal pijn en ben moe van de medicijnen. Echt maandag! Nog 1 week en dan heb ik vakantie Lachen, aan die gedachte moet ik me maar vast blijven houden. Tot die tijd....Boos!

Groetjesss van Jessica!

Nog iemand die even wil zeuren?

Zwelgje

Berichten: 3207
Geregistreerd: 01-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-03 11:35

Ik wil ook wel even zeuren. Heb namelijk al sinds zaterdag migraine en het wil niet overgaan. Ben ook helemaal suf van de medicijnen en zit hier als een zombie op mijn werk. Dit zijn van die dagen dat je gewoon je bed niet uit wil komen.
Ook ik moet volgende week nog werken en dan heb ik vakantie!!! Daar houd ik me ook maar aan vast. Lekker 4 weken rust en een beetje met de paardjes rommelen!!
Groetjes en succes he!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-03 11:39

Volgens mij komt het nu extra door het warme weer. Ik heb maar heel af en toe migraine (1 keer per jaar ofzo) maar met dit weer opeens al 3 keer een aanval voelen aankomen. Gelukkig voel ik het aankomen en kan ik op tijd wat nemen. Donderdag was ik wel heel de nacht vaag en misselijk maar het isniet tot een echte uitbarsting gekomen.

LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-03 13:35

migraine is gewoon klote en het kan je leven behoorlijk verzieken. Medicijnen helpen bij mij niet (althans, heb nog niks gevonden)

JessicaG

Berichten: 1482
Geregistreerd: 25-04-01
Woonplaats: Gouda

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-07-03 13:57

Ik vraag me ook wel eens af of het nu wel minder wordt door de medicijnen of dat het nu vanzelf verdwijnt maar voor de zekerheid neem ik ze maar gewoon in. Nou ja, 1 ding, ik sta er niet alleen voor want veel mensen hebben er regelmatig last van.

LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-03 16:17

je bent zeer zeker niet alleen. het jammere en frustrerende is dat het zo'n onbegrepen ziekte is, want "met een beetje hoofdpijn kan je toch wel doorwerken?"