agressie in het verkeer

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Pauline
Berichten: 12188
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Zuid Holland

agressie in het verkeer

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-07-03 23:07

Wat ik vanavond meemaakte, echt heel vreemd. Ik was naar de Mac gereden om eten te halen (gezond he), zag ik op de terugweg een man liggen op een oversteekplaats, mensen eromheen enzovoorts. Dus ik stop, om te kijken of ik kan helpen of even moet bellen, blijkt het de concierge van mijn school te zijn, knetterbezopen!

Hij was licht aangereden en had daarna een klap gehad van de bestuurder omdat? Echt superassociaal. Maar hij was echt stomdronken, dus ging op de weg aanwijzen welke stoplichten er waren en dat hij groen had enzo, op een gegeven moment rukt hij zijn blouse open om het dan maar uit te vechten, dus die bestuurder rent naar de kofferbak van zijn auto en wil er iets uit[pakken, waarop de ander zei: "Nee doe dat maar niet " Verward

Toen zijn ze hard weggereden, en een man had de politie gebeld, het kenteken doorgegeven enzo. Ik ben er maar bij gebleven omdat ik die collega niet wilde afvallen, maar ik voelde echt plaatsvervangende schaamte! Hij was echt zo zat en praatte tegen iedereen, en hij stonk. Bah Boos! Ik heb hier echt een hekel aan, en vind het moeilijk. Wat moet ik nu zeggen op school? Het maar zo laten en kijken wat hij doet, denk ik.