Stackers afslankpillen

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
kojack

Berichten: 6397
Geregistreerd: 12-10-01
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-03 14:01

Kijk maar een beetje uit met stackers !
Ik heb ze zelf een tijdje gebruikt en je valt er idd door af. 1 min puntje het heeft bijwerkingen, het kan hartkloppingen veroorzaken, je kan er door gaan flippen, veel mensen worden er humeurig van en agressief. Er zit een klein beetje speed in dus dat zegt al genoeg.
Je valt wel af maar zodra je stopt met stackers zit het er meteen weer aan.

Wonende aan het eind van de wereld in een hutje midden in het veld...


kojack

Berichten: 6397
Geregistreerd: 12-10-01
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-03 18:40

Jemig overdrijven is ook een vak !
Het hoeft geen hartkloppingen te veroorzaken hoor, bij sommige mensen gebeurt het wel.
Meestal slik je stackers voordat je gaat sporten omdat je er energie van krijgt.

Wonende aan het eind van de wereld in een hutje midden in het veld...


kojack

Berichten: 6397
Geregistreerd: 12-10-01
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-03 21:03

Haagsemeid schreef:
Hoezo overdreven? Je kan toch beter iemand goed waarschuwen, dan dattie aan die troep gaat zitten (is hier niet het geval, maar toch).

En het is toch een bijwerking, dus waarom is dat overdreven?


Nou sommige doen net alsof je er dood van gaat, kan natuurlijk gebeuren maar het hoeft niet. En niet iedereen krijgt er hartkloppingen van hoor, ik had ze niet, mijn vrienden hadden nergens last van.

Wonende aan het eind van de wereld in een hutje midden in het veld...

kojack

Berichten: 6397
Geregistreerd: 12-10-01
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-03 01:50

Akke schreef:
Er zit geen speed in hoor!!! Maar voor zover ik wel weet zit er ephedra in. En dat wordt binnenkort verboden in Nederland.

Heb ze zelf een aantal maanden geleden gebruikt voor tentamens..extra energie en extra concentratie maar daarna nooit meer.


Volgens mij zit er sinds kort geen speed meer in. Het heeft er in ieder geval wel ingezeten. Sinds een tijdje is het ook te koop bij de drogist.
Iedereen die eraan begint denk er goed over na ! En de kilo's vlogen er bij mij af maar zodra ik stopte met die pillen zaten ze er ook zo weer aan.

Wonende aan het eind van de wereld in een hutje midden in het veld...

kojack

Berichten: 6397
Geregistreerd: 12-10-01
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-03 13:28

Kayla"]
[quote="lis schreef:

Ik heb wel goede verhalen gehoord over BMI23. Weet niet of iemand het hier gebruikt heeft? Schijnt een natuurlijk product te zijn en wordt medisch ondersteund (wat dat ook mag inhouden Haha! )


Ik gebruik het Haha!
Dit is helemaal ongevaarlijk, je gooit het door vruchtensap of yoghurt oid en als het in je maag zit zet het uit, wordt gelachtig en je hebt een vol gevoel. Het helpt vrij goed vind ik.
[/quote]

Ik gebruik het ook ! De eerste keer vond ik het wel eng hoor, het zet uit straks gebeurt het terwijl je het doorslikt en stik je, dacht ik Haha!
Bij mij helpt het alleen niet echt.
Ik ga zo de dokter bellen voor een dieetist.

Wonende aan het eind van de wereld in een hutje midden in het veld...

kojack

Berichten: 6397
Geregistreerd: 12-10-01
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-03 13:40

lis"]
[quote="Kayla schreef:
Ik slik er ook nog andere (ongevaarlijke) pillen bij, CLA (conjugated linoleic acid, verhoogt vetverbranding en stimuleert toename van spierweefsel)


Ik ook even juf uithangen.. Haha!
CLA is ook niet gezond. Het is onderzocht en bleek dat het de lever vergroot en beschadigt. Even zoeken, heb het pas gelezen.

Wat betreft er zo min mogelijk voor doen, heb ik het meer over dat ik geen zin heb om me 3 x in de week naar de sportschool te slepen. Daar ben ik echt te lui voor. Ik moet gewoon minder snoepen, dus misschien ga ik die BMI23 toch maar proberen.

Kojack; helpt niet echt of helpt ECHT niet? Hoelang gebruik je het al dan?
[/quote]

Ik gebruik het 4 weken ongeveer en het helpt de ene keer wel en de andere keer niet.

Wonende aan het eind van de wereld in een hutje midden in het veld...

kojack

Berichten: 6397
Geregistreerd: 12-10-01
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-04 00:42

Ik heb stackers gebruikt.
Ik ben er best mee af gevallen maar werd er na een tijdje zeer agressief en chagerijnig van. Toen ik er mee stopte zat er zo weer aan.

De ene kan er wel tegen en de andere niet. Ik geloof trouwens dat ze nu echt helemaal verboden zijn.

Wonende aan het eind van de wereld in een hutje midden in het veld...


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Britta31, Froukje, GrapeshotBot, Heide83, karinmanon, Mar_X, Marjo, Muronia, Pellelilly, Prairy, rocky_1995, SteffiiY, venga, xLauLaUx, xPabloBokt en 129 bezoekers