*zucht*

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

BartVB
Eigenaar

Berichten: 41657
Geregistreerd: 08-01-01
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-01 14:06

Hee Phia, ben jij altijd zo lekker opbouwend? Als het je allemaal niet aanstaat lees het dan gewoon niet en reageer er dan vooral niet op. Ik weet niet wat voor geschiedenis jij en Stef hebben (als die er is) maar als dat er wat mee te maken heeft regel dat dan op een wat volwassen manier en ook niet op bokt.nl aub?
Sorry hoor, maar dit is me een beetje in het verkeerde keelgat geschoten..

Een beetje rustig mag wel, toch? Waarom zo ontzettend gaan zitten hakken? Dat snap ik niet helemaal.

ƃuılıǝɔ ǝɥʇ uo ƃuıɔuɐp ǝɹ,ǝʍ uǝɥʍ 'ƃuılǝǝɟ ɐ ʇɐɥʍ ɥo
"Als je niets te verbergen hebt, ben je een Ozosnelle paashaas" - Loesje


BartVB
Eigenaar

Berichten: 41657
Geregistreerd: 08-01-01
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-01 15:44

IMO gaat het hier vooral over mensen in hun waarde laten, dat ontbreekt (naar mijn idee) hier een beetje.

En tuurlijk gaat het allemaal voor een deel over je mening geven. Maar als dat een mening is waar die ander niks mee kan en waar ook de rest van de mensen op het forum niks mee kan dan lijkt me dat ook niet nodig.

Een aantal reacties die nu in dit topic zijn geplaatst zijn (in iedergeval naar mijn idee) meer een persoonlijke aanval dan opbouwende kritiek. Ik ben gewoon een beetje tegen het op de man spelen..

Je mening geven; geen probleem.. Maar houd het dan wel een klein beetje nuttig AUB.

Maar als je het mij vraagd is het zo wel ongeveer duidelijk wat iedereen er van vindt.. Wat mij betreft no hard feelings en we proberen gewoon een beetje aardig tegen elkaar te zijn?

Ik neem aan dat je dat IRL ook doet, dus waarom niet op een forum? IRL kan je mensen die je helemaal niet liggen of waarmee je pertinent van mening verschild makkelijk ontlopen, op een forum is dat nog veel makkelijker. Dus waarom dan de confrontatie opzoeken en een (IMO nutteloze) discussie uitlokken?

Maar goed. Nuff said..

ƃuılıǝɔ ǝɥʇ uo ƃuıɔuɐp ǝɹ,ǝʍ uǝɥʍ 'ƃuılǝǝɟ ɐ ʇɐɥʍ ɥo
"Als je niets te verbergen hebt, ben je een Ozosnelle paashaas" - Loesje

BartVB
Eigenaar

Berichten: 41657
Geregistreerd: 08-01-01
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-01 16:11

Nee hoor.. Ik heb haar nog nergens zie zeggen dat ze Honey wil verkopen. Alleen dat het (theoretisch) een mogelijkheid is maar dat ze dat toch niet over haar hart verkrijgt..

Maar goed, ik weet niet wat jullie allemaal via de chat/op horses/whatever al met elkaar besproken hebben, maakt me verder ook niet uit, zolang iedereen elkaar maar een beetje in elkaars waarde houdt..

ƃuılıǝɔ ǝɥʇ uo ƃuıɔuɐp ǝɹ,ǝʍ uǝɥʍ 'ƃuılǝǝɟ ɐ ʇɐɥʍ ɥo
"Als je niets te verbergen hebt, ben je een Ozosnelle paashaas" - Loesje

BartVB
Eigenaar

Berichten: 41657
Geregistreerd: 08-01-01
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-01 16:40

Hmm..
Eigenlijk liefst wel ja Knipoog
Of ja, als een negatieve reactie iets is als "Jezus! belachelijk zeg! Echt debiel dat je zoiets doet" dan heb ik liever dat iemand helemaal niks zegt (is overigens maar een voorbeeld, n.v.t. op dit topic)..

Maar goed, ik ben het wel met Maaike eens (ik ben het altijd met Maaike eens Knipoog)... Lijkt me wel duidelijk hoe iedereen er over denk.. Als iedereen zijn/haar persoonlijke vetes fijn ergens anders uitvecht en elkaar hier op bokt lekker in elkaars waarde laat lijkt me deze discussie wel gesloten..

ƃuılıǝɔ ǝɥʇ uo ƃuıɔuɐp ǝɹ,ǝʍ uǝɥʍ 'ƃuılǝǝɟ ɐ ʇɐɥʍ ɥo
"Als je niets te verbergen hebt, ben je een Ozosnelle paashaas" - Loesje


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Amazonbot, Facebook, flooooo, juval, KikiCelinevs, R0SE, senna21, Setteli, swatch, xKatinkii en 153 bezoekers