Opruimbui, midden in de nacht :o

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Machie

Berichten: 15996
Geregistreerd: 11-09-02
Woonplaats: bij de berg

Opruimbui, midden in de nacht :o

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-07-03 02:57

Zijn er meer mensen die dat hebben?

Ik lag vanavond al om 19.00 in bed (helemaal kapot door begrafenis dorine) Werd ik zonet, tegen een uurtje of 2 wakker. Bedacht ik me ineens dat je container nog aan de weg gezet moest. Ik dus braaf dat ding aan de weg zetten, en die van de buren, want die zijn (net als mijn ouders) op vakantie.
En vervolgens ben ik weer naar binnen gegaan, en heb gewoon het hele huis opgeruimt Bloos
Dat is echt niks voor mij, heb nooit die behoefte, maar midden in de nacht kan ik het in een keer wel Haha!
Het is dat ik nu niet kan gaan stofzuigen, omdat de buurman vanavond terug is gekomen van "vakantie" en wel heel erg behoefte heeft aan zn slaap Haha! Maar anders had ik er ook nog wel een stofzuiger doorgetrokken *LOL* Zijn er meer mensen die wel eens midden in de nacht de boel gaan opruimen?
(ik hoor mn moeder nu al zeggen, heb dat eens met je eigen kamer Knipoog)


Machie

Berichten: 15996
Geregistreerd: 11-09-02
Woonplaats: bij de berg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-07-03 11:44

Soraya schreef:
Whehe nu mn ouders op vakantie zijn heb ik ook van die opruimbuien Tong uitsteken Alleen niet midden in de nacht. Het huis is nu super netjes, behalve mn eigen kamer Haha!


Schijnheilig das hier niet het geval hoor
Mijn ouders zijn ook op vakantie, en mijn kamer is een superbende, maar de rest van het huis ziet er goed uit, behalve dat er nog ff een stofzuiger door moet, maar dat ging vannacht niet


Machie

Berichten: 15996
Geregistreerd: 11-09-02
Woonplaats: bij de berg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-07-03 13:28

FlairS"]
Zo'n werkster zoek ik nou Haha! Ik lekker slapen en de volgende ochtend het huis aan kant.
[/quote]

veel succes met vinden, want volgensmij vind je t niet Tong uitsteken

[quote="Sterre schreef:
Haha Marleen, dat ken ik wel !
Ik denk omdat het dan overal helemaal rustig is, zodat je tijdens het opruimen en poetsen, niet het gevoel krijgt dat je "iets mist" Knipoog !
Ik krijg ook wel eens ´s avonds laat "de geest" om zulke dingen te doen en gek genoeg gaat het dan ook nog allemaal eens een stuk sneller Lachen !!


idd, het gaat veel sneller. Ik was in 30 minuten klaar met de hele beneden verdieping. Normaal ben ik daar toch zeker een ruim uur mee bezig. Moet nu alleen nog de stofzuiger erdoor trekken, das wel weer 20 minuten werk (grrrrr, overal kattenharen BAH)

Machie

Berichten: 15996
Geregistreerd: 11-09-02
Woonplaats: bij de berg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-07-03 00:20

gelukkig batje, ben ik iig niet de enige Haha!
Ik ga zo ook maar weer eens naar bededen, ff een was inde mashine doen enzo. s nachts gaat dat op de en of andere manier toch veel makkeljiker...


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Amazonbot, AnoukS_, Cowboy55, Ineke2, J0anieke en 156 bezoekers