samenvatting

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-03-01 19:47

Omdat ik zoals ik had gezegd nog maar 2 uur internet per dag heb, maak ik gewoon steeds een samenvatting ofzo. Ik kan het dan gewoon in word typen, en daarna op bokt zetten, scheelt mij weer tijd (die nu geloof ik alweer bijna op is.
Ten eerste wil ik jullie allemaal nogmaals bedanken voor jullie lieve woorden en opbeurende berichtjes. Het zijn maar woorden, maar toch.
Aangezien ik nu toch niet kan rijden, heb ik honey maar even los gegooit.
Nou, ze stond op springen, en kwam zowat door de deur heen. Dus ik liet haar er even lekker uit, en met wat glijpartijen heeft ze zich lekker uit kunnen leven. Ik was alleen zo stom om te vergeten haar halster om te doen, dus kreeg ik haar niet makkelijk te pakken. Maar een voerbak met rammelende brokjes doet wonderen op zo'n moment.
Ik probeer de hele dag het MKZ nummer al te bereiken, aangezien het nu niet zo ver bij mij vandaan is nu, ik gok op 35 km. Het nummer is kennelijk overbelast, want ik kom er niet tussen.

Als laatste heb ik nog een vraag betreft het boktweekend. Wat adviseren jullie? Aangezien we in een bos zitten wil ik honey wel een vorm van been bescherming om doen, maar ik zit te twijfelen tussen de pijpkousen of gewoon bandages.
Wat ik me verder afvraag is op we op de paalhoeve aparte kamers hebben, of een slaapzaal.
Goed, ik kijk even of ik nog tijd heb om hier en daar wat reacties te plaatsen, en anders tot morgen.
Greetz stef

Nimber

Berichten: 26552
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-01 21:46

Pijpenkousen als het iets bagger is raken bandage's of los of gaan ze zakken omdat ze vochtopnemen etc.WBT de paalhoeve hebben ze van alles maar de stellen hebben samen een 2 pers. kamer dacht dat er verder 3 en 4 pers. kamers zijn maar geen hele grote slaapzaal jura verbeter je me als ik het fout heb?

UrbanL

Berichten: 14584
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Somewhere only I know....

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-01 10:48

Stef je kan ook de plaatselijke politie bellen die zijn ook helemaal op de hoogte.

Succes he en koppie op he.

gr Pris

Jura

Berichten: 10793
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Veluwe en 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-01 12:47

Ik dacht dat er 1 of 2 2persoonskamers zijn, maar ik weet het niet meer zeker. Verder zijn het grotere slaapzalen.

Denken jullie dat het weekend nog wel door kan gaan, het is over 6 weken...

Ik doe trouwens zelf wel bandages om, omdat dat extra steun geeft. Ik heb ook hele mooie Action gelpads, maar door het wassen zitten er opeen bubbels in.

Jura

Berichten: 10793
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Veluwe en 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-01 20:00

Bandages beschermen net zo goed en ondersteunen meer, als je er maar lappen onder doet. Zonder lappen heeft het toch weinig zin om ze te gebruiken vind ik. Het nadeel van bandages is dat het meer werk is en daarom gebruik ik meestal peeskappen enzo.