Aan de moeders onder ons: hoe kolven?

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Pauline
Berichten: 12186
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Zuid Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-03 20:47

Ik heb allebi gedaan en electrisch had mijn voorkeur. Ik had zo'n Maleda?ding, een kleine gele kolf. En dan een losse toeter erop, waar je een flesje aanschroefde.
Verder stelt het niet veel coor. Beste is om tussen 2 voedingen in te kolven, en uiteraard als je een voeding niet zelf geeft. Niet vlak ervoor, dan heb je niet genoeg namelk voor een volledige voeding.

Toeter op de kolf schroeven, flesje eraan, kolf aan en dan zet je die op je tepel (recht) anders au Knipoog , en ga je tv kijken, boekje lezen enz. Rustig laten gebeuren, komt er niks dan niet, dan komt het later wel. Na 5 min. wisselen, en dan nog allebei de kanten, allebei 2 keer 5 min. kolven dus. Of langer, net hoe het gaat.
Dan: alles wassen en in de koelkast cq diepvries bewaren. Handig om er ijsklontjes van te maken, dan hoef je niet teveel te ontdooien.



Een heel fijn forum: www.borstvoedings-forum.nl daar kun je vanalles lezen en vinden, hele lieve mensen die je helpen.Of:http://www.network54.com/Hide/Forum/89719


Pauline
Berichten: 12186
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Zuid Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-03 06:26

Ik vond het voordeel van Meleda dat je daar gewoon flesjes aan kunt hangen, die zakjes leken mij niet zo geslaagd. erder deed hij het gewoon prima en ik werd er niet moe van Lachen
Je kunt die zakjes idd invriezen, net als derest als het maar niet gaat lekken want dat geeft een smeerboel, weet ik. Ik zou ook gewoon naar de winkel gaan en me uitgebreid laten voorlichten. Ik ben niet zo zol op Avent, dat is vooral duur, terwijl op die ander alle flesjes passen, ook de Kruidvatspullekes.

Tip: Pampers fabriceert de luiers van Kruidvat eigen merk Knipoog

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: GrapeshotBot, herous, katinker, Kimberly520, Love_Rosie, Malissaa1, MDWStables, MuffinX en 68 bezoekers