Waarom leef ik?!

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Ook bokker
Berichten: 11
Geregistreerd: 02-09-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-09-01 20:55

Ja, Ik denk er op het moment echt zo over. De enigste reden die ik nu kan bedenken is om voor mijn paard te zorgen. Was m'n paard er nie geweest was ik er misschien ook nie meer geweest. Ik voel me zo ontzettend klote. Elk half uur begin ik te janken omdat t uit is met nu dus mijn ex, en soms zelfs zonder reden. Ben er nu ook achter dat de jongen die ik leuk vind een ander meisje leuk vind. En m'n ouders zitten alleen nog maar te zeiken. Soms zou ik willen dat ik gewoon ff weg kon van de wereld maar ook zo weer terug.
Helaas gaat dat niet en 't leven gaat gewoon door. Maar op dit moment weet echt niet wat ik moet doen. Ik verveel me de hele dag, heb nergens zin in.
Ben super depressief en weet gewoon niet waarom ik eigenlijk leef. voel me zo ontzettend klote.

Mijn beste vriendin vertelde ik tegen dat het uit was ik moest huilen.. wat doet ze!? NIKS!! toen had ik echt t gevoel van wie zijn eigenlijk mijn echte vrienden!?!?!?!?! niemand zo te merken.
Het enigste wat ik eigenlijk op dit moment nodig heb is liefde en aandacht maar niemand geeft het me.

Het klinkt misschien stom maar ik wil echt aandacht.. Dat is het enige wat ik wil.
Ik schreeuw om aandacht maar niemand geeft het me.
Ik begon gister avond spontaan te huilen ik wist niet waarom.
ik voelde me gewoon klote.
ik wil liefde ik wil aandacht maar echt niemand geeft het me.
heb zelfs vannacht gedroomd dat ik een doos asperientjes inslikte en na een uur naar me moeder ging en t vertelde.. we reden naar de ehbo en moest 3 weken in t ziekenhuis blijven. 3 weken mijn paard missen.
Maar aandacht en liefde, dat had ik!

Ik ben BTW ook een bokker. Bedankt voor het lezen. Het klinkt allemaal erg stom, ik weet het. Maar toch voel ik me op dit moment zoals ik hierboven beschreven heb.

Spirit

Berichten: 27617
Geregistreerd: 09-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-01 21:00

Heej..

Vooral niet opgeven he! Je hebt je paardje en die houdt heel veel van je.. Je kan hier alles van je afschrijven, dat weet je he. Want je bent hier al lang, dat weet ik ook.
Ik weet eigelijk nie zo goed wat ik nu moet zeggen verder.. Maar iig, hier kan je altijd steun vinden!

Liefs Liz

Heike
Mede-oprichtster

Berichten: 17804
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Gemert

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-01 21:01

iedereen volet zich wel eens kl*te. dat hoort gewoon bij het leven. Zonder verdriet geen vreugde.

Kan alleen maar tegen je zeggen dat ook dit weer overgaat en dat je heus wel weer plezier in je leven krijgt. ook al voelt dat niet zo.

sterkte hoor

angel
Berichten: 1564
Geregistreerd: 15-04-01
Woonplaats: ~~*APELDOORN*~~

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-01 21:11

Ik zit ook een beetje in een dip ik mag nergens heen.. want ik heb huisarest en ik mis mn vriendje.. waar ik niks van hoor Huilen En zo zijn er nog wat dingetjes.. maar denk maar zo aan alles komt een eind ook aan dit.. en maak wat zin ga leuke dingen doen... zoek uit wie je echte vrienden zijn en maak nieuwe vrienden.. Ik wens je heel veel sterkte... En hier steunt iedereen je!!

Jura

Berichten: 10793
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Veluwe en 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-01 22:35

Heel herkenbaar allemaal, al die berichten die nu geplaatst worden.

Maar het komt allemaal goed, dat is het enige dat ik kan zeggen. Het is echt zo. En dan zal er ook wel weer een andere keer een rotperiode komen, dat hoort bij het leven denk ik, maar er komt ook steeds weer een goede periode.

Niet opgeven en probeer er tegen te vechten en dan zie je snel alles weer positiever in, echt waar!

Sterkte!

Soraya

Berichten: 6875
Geregistreerd: 14-04-01
Woonplaats: Hoogvliet

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-01 22:53

het komt allemaal goed hoor.......vergeet die jongen gewoon ookal is het moeilijk!! Ga zoveel mogelijk naar je paard toe...en als je beste vriendin je zo behandeld kun je haar geen beste vriendin noemen!!

het komt echt allemaal goed!!!! heeeel erg veel sterkte....xxxies Soraya

Lennon

Berichten: 4342
Geregistreerd: 01-09-01
Woonplaats: Belgisch Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-01 23:07

Hoi,

'k Hoop dat je rap uit je dipje komt... want t is echt nie fijn om je zo slecht te voelen...
'k Kan alleen maar iedereen die al gereageerd heeft gelijk geven... behalve op een klein ding... je beste vriendin die niet reageerde... ik ken haar nu niet dus ik weet niet of ik zomaar mag oordelen... maar k bedoel het ook niet verkeerd... maar k heb t zelf soms ook moeilijk als iemand anders begint te huilen, omdat k gewoon nie weet wa te doen...en er dan soms ook gewoon bijsta omdat ik echt nie weet wat te zeggen en hoe die persoon te troosten... Babbel het eens uit met die vriendin...

Enne, er zijn heus wel mensen die je de moeite waard vinden...want ieder mens is de moeite waard!!! DUs jij ook...

Groetjes

Astrid(dempsey)
Berichten: 326
Geregistreerd: 10-02-01
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-01 07:40

DIt is echt zo te zien herkenbaar voor iedereen ook wel voor mij.soms gaat gewoon alles mis en denk je echt ja wie geeft er eigelijk nou om me.en dan ben je ook gewoon depressief maar het gaat altijd wel weer beter na een gegeven moment en soms duurt dat echt te lang dat weet ik. Dat heb ik oko best vaak.Maar ja dan denk ik ook de enigste voor wie ik er ben dat is dempsey maar dat is natuurlijk niet zo.Maar dat denk je wel doordat zoveel dnigen misgaat en iedereen zeikt op dat moment dan ook nog eens.Maar ja het komt wel weer goed na regen komt zonneschijn en af en toe duurt die regen lang maar het komt wel!
x astrid

sanderijn
Berichten: 5643
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: daar waar het altijd lijkt te waaien....

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-01 08:24

het is soms ook verschrikkelijk moeilijk allemaal.
maar wij zijn er voor je,je paard is er voor je.hoe moeilijk ook,en hoe erg het ook lijkt alsof je alleen bent,je bent niet alleen.probeer elke dag iets leuks te doen voor jezelf te verzinnen..misschien dat dat helpt.sterkte en wij zijn er voor je!