Exotische huisdieren. jullie mening

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Marjolein

Berichten: 11634
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-01 20:18

ben het volkomen met jullie eens. wij hebben een papagaai. enja t is een schat van een beest. hebben m alweer bijna een jaar. en hij is hardstikke gek met de vriend van mn moeder. maar t beestje is al 6jaar. mensen deden hem weg omdat ze uit elkaar gingen. dan vraag ik me toch af waar je aan denkt als je zo'n beest koopt. niet dat hijd e komende 50 jaar bij jullie zal zitten maar meerd at hij zo leuk staat in t interieur.
aan sommige mensen kan ik me ook super ergeren mn oma (nouja moeder van vriend van mijn moeder) wil ook een vogeltje maar wat zij graag wil is dat t vogeltje leert praten. daarz oekt ze een vogeltje op uit. als hij niet leert praten mogen wij m hebben koopt zij een nieuwe. rest boeit haar geen zak assie maar praat. ja sorry maar daar koop je een beestje niet voor. koop dan een cassete recorder die kan je ook op commando jezelf nalaten praten en die is uiteindelijk ook goedkoper

Kleine muisjes hebben kleine wensjes
Beschuitjes met gestampte mensjes


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _kimm, Anna_98, Cowboy55, Danseresje, dinek123, EmptyWords, GoogleAdsense, LiannePuthzy, Mo_86, Polarize en 158 bezoekers