ICQ uit de mode?

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Siempie

Berichten: 30293
Geregistreerd: 18-01-02
Woonplaats: Beverwijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-03 22:37

Ik heb mijn vriend via ICQ leren kennen, het programma zal ik nooit vergeten. Bovendien vind ik het momenteel heel erg handig om mee te sms-en. Niet bij iedereen komt het bericht aan maar voor zover ik weet wel via O2. Ik heb allemaal mensen leren kennen via icq maar momenteel praat ik meer met hen via msn dan via icq.

Voordeel icq:
- je kunt een berichtje sturen als de ander offline is
- je kunt de namen van personen veranderen in wat jij wilt ipv van die vreselijk lange namen die bij MSN voor komen.
- meer keuzemogelijkheden van berichten bij afwezigheid ( ook zelf in te stellen)
-een makkelijke webicq-versie die je niet hoeft te downloaden
- zoeken naar andere personen is makkelijker ( leeftijd,plaats,naam, hobby's)
- een want-to-chat mogelijkheid zodat je met een willekeurig iemand kan chatten.

Voordeel van MSN is dat het sneller gaat dan ICQ ( de berichtjes sturen-versie dan, want je kunt ook gewoon chatten)

Maw ik ben nog steeds erg tevreden over ICQ maar het grootste gedeelte van mensen met wie ik praat heeft MSN, vandaar dat ik meer gebruik maak van MSN dan van ICQ.



Siempie

Berichten: 30293
Geregistreerd: 18-01-02
Woonplaats: Beverwijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-03 10:49

Ilse, al die geluiden kun je uitzetten. Als je wilt kun je ook andere geluiden installeren ( Jiskefet bijvoorbeeld).

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: c_alsemgeest, hagelslag, Roosch, roucha1, Rox87, StalNollie en 48 bezoekers