telefoon probleempje

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
juval

Berichten: 13210
Geregistreerd: 05-04-03
Woonplaats: Culemborg

telefoon probleempje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-07-03 09:20

ik heb gister (niet zo handig: ja blond! Tong uitsteken ) mijn mobieltje overstuur geholpen. Ik had hem perongeluk uitgezet, en toen 2x de verkeerde pincode ingetoetst om hem weer aan te krijgen..... dus geblokkeerd. (het is een hi-pre-pay)

Nu heb ik kennelijk een puk-kode nodig om hem weer op te starten. Helaas heb ik die code niet, ik kan het nergens vinden. Verward

Nu heb ik wel eens gehoord dat die puk-kode (misschien een beetje illegaal Knipoog ) te omzeilen is. Weet iemand hier daar iets van??

Anders moet ik dus een nieuwe simkaart kopen en ben ik mijn nummer kwijt...... als het niet anders kan moet dat maar. Weet iemand of ik dan ook mn beltegoed kwijt ben?


Flower

Berichten: 9277
Geregistreerd: 05-02-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-03 09:22

Volgens mij heeft iedere telefoon een eigen puk-code.
Als je je telefoon hebt gekocht in een winkel zit je puk-code misschien nog in het doosje?

kojack

Berichten: 6397
Geregistreerd: 12-10-01
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-03 09:41

Bel anders de klantenservice van Hi pre-pay.
Toen het mij een keer is gebeurd kon ik de code opvragen, het was wel een toestand je moest allemaal vragen beantwoorden enz, maar dit was met een abbo ik weet niet hoe het met pre-pay zit.
Succes ermee !

juval

Berichten: 13210
Geregistreerd: 05-04-03
Woonplaats: Culemborg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-07-03 09:45

'k heb die klantenservice gebeld en daar wordt dus gezegd dat ik een nieuwe sim-kaart moet kopen.....
(de pukkode heb ik nooit gehad want ik heb het toestel een keer gekregen, het is ook al een paar jaar oud)
Weet iemand of ik als ik die nieuwe sim-kaart koop ik dan ook mijn beltegoed kwijt ben? er stond/staat nog zo'n 15 euro op, zou wel zonde zijn.

Sjimmy

Berichten: 17797
Geregistreerd: 09-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-03 09:45

pukcode staat op de papieren van je telefoon, ergens.

Sprintje

Berichten: 2144
Geregistreerd: 31-03-03
Woonplaats: Emst

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-03 13:33

Oef blond... Vervelend dat ze bij de klantenservice geen pukcode kunnen leveren. Misschien kun je, als het dan toch moet, wel vragen of je nieuwe sim-kaart hetzelfde telefoonnummer kan hebben als dat mogelijk is.