We gaan trouwen.

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
kojack

Berichten: 6396
Geregistreerd: 12-10-01
Woonplaats: Groningen

We gaan trouwen.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-07-03 16:23

Niels heeft me vorig jaar al ten huwlijk gevraagd en eigenlijk hadden we besloten om volgend jaar of dat jaar erop te trouwen.
Nu we het huis hebben gekocht moesten we naar de notaris en kwamen we erachter dat we beter konden gaan trouwen, aangezien we net een huis hebben gekocht kunnen we ons niet een vreselijke grote trouwerij veroorloven en dat willen we eigenlijk wel. Dus het zou een maandagochtend worden in het gemeentehuis.
Nu belde mijn moeder me vanmiddag op, ze had al 2 dagen niet kunnen slapen want ze wilde niet dat ik "gewoon" ging trouwen want het is de mooiste dag van je leven. Ik kreeg de mededeling dat we onze trouwerij met alles erop en eraan krijgen iclusief huwlijksreis Haha!. Ik ben zo vreselijk blij ! Morgenavond komt er iemand de zaken bespreken voor het feest enz. Ik zit met mijn moeder jurken te kijken op internet. Ik zou eigenlijk niet weten wat er allemaal geregeld moet worden ! Dus tips zijn welkom.

Wonende aan het eind van de wereld in een hutje midden in het veld...


kojack

Berichten: 6396
Geregistreerd: 12-10-01
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-07-03 17:40

Ik vind het echt te gek dat ze dit voor ons doet ! Mijn moeder is echt geweldig, ben ook reuze blij met haar hoor Haha!
Maar het gaat nu een beetje snel allemaal, morgen komt er iemand om dingen te regelen en dus moet ik al zeggen wat ik wil enz terwijl ik er nog niet echt over heb nagedacht omdat we voorlopig toch nog niet zouden gaan trouwen.

Wonende aan het eind van de wereld in een hutje midden in het veld...

kojack

Berichten: 6396
Geregistreerd: 12-10-01
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-07-03 17:55

Wel lachen hoor, mijn moeder en ik hebben nu al een meningsverschil over de jurk Haha!. Ik geloof dat we naar Mary Borsato gaan. En ik mag absoluut niet in een sissy jurk gaan trouwen Haha! lachen hoor zo'n moeder !

Wonende aan het eind van de wereld in een hutje midden in het veld...


kojack

Berichten: 6396
Geregistreerd: 12-10-01
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-07-03 23:51

Bedankt allemaal.

Wonende aan het eind van de wereld in een hutje midden in het veld...

kojack

Berichten: 6396
Geregistreerd: 12-10-01
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-07-03 11:48

Prima schreef:
Douders van de aanstormende vrouw die moeten toch altijd betalen Haha!

Je weet het he, het is aangetoond dat je na 1 jaar huwelijk al de helft minder sex hebt als in het begin Haha!


Effe over dat sex. Ik moest vorige week naar de gyn en die vroeg hoe vaak we het nog deden, vorig jaar was eht elke dag en nu is het al om de dag ! Maar ja je moet er wat voor over hebben om kinderen te krijgen Haha!

Wonende aan het eind van de wereld in een hutje midden in het veld...

kojack

Berichten: 6396
Geregistreerd: 12-10-01
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-07-03 11:55

Prima schreef:
Oja en als je eenmaal kinderen hebt, dan kan je sex helemaal afschrijven Knipoog


Nou we zijn nog druk bezig met ze maken ! Nu al een jaar en het wil niet lukken ! Zal je net zien ben ik zwanger als we gaan trouwen, loop je dan met zo'n enorme toeter.

Wonende aan het eind van de wereld in een hutje midden in het veld...

kojack

Berichten: 6396
Geregistreerd: 12-10-01
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-07-03 16:32

We willen graag jong ouders worden.
Ik zou het echt niet erg vinden hoor als ik zwanger zou zijn op mijn trouwdag Haha!

Wonende aan het eind van de wereld in een hutje midden in het veld...

kojack

Berichten: 6396
Geregistreerd: 12-10-01
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-07-03 23:14

"De man" is vanavond geweest. We hebben verteld wat we allemaal willen en dat is mogelijk.
Het word erg groot en erg gaaf, meer zeg ik niet ! Jullie zien de foto's wel en anderen kunnen een uitnodiging verwachten !

Wonende aan het eind van de wereld in een hutje midden in het veld...


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: ARCTN, Ashleytjuhh, BETUWE, Bowo, dollyspikkel, Ghazella, Grainey, Hootje, Inney, Jade91, Just_Natural, Kirsha, Leukertje, lizy29, Mars, meintje, MyWishMax, singa, TessaxQuincy, Unit, VuurVleugels, Zilkesteyn70 en 78 bezoekers