Vandaag een hele metamorfose ondergaan....

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Solide

Berichten: 5481
Geregistreerd: 06-04-03
Woonplaats: Ergens in het zonnige zuiden

Vandaag een hele metamorfose ondergaan....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-07-03 00:32

Na 11 weken vlechten in mijn haar was ik ze op een gegeven moment erg moe. Dus vandaag een hele metamorfose ondergaan. Hier heb je de foto's zodat je het verschil kan zien. Het zijn heel veel 'verschillende' Ilse's Knipoog


Afbeelding
Deze foto is nog gemaakt voordat we begonnen... Dus zie je nog een beetje de vlechten.

Afbeelding
Ook nog even de achterkant.

Afbeelding
Daar gaat de schaar in de eerste vlecht. Als die eraf is kan ik niet meer terug....... Trouwens ik zie er erg wakker uit op die foto Gaaaap

Afbeelding
Zo met z'n 4en er hard aan gewerkt. Van links naar rechts:Anne-Marie, mijn mams en Linda. En natuurlijk onderin ikke Haha!

Afbeelding
Hier waren ze er net uit en ff voor het extra effect nog gekamd... Hahaha, net een heks Lips are sealed

Afbeelding
Zo zagen mijn haren eruit na het wassen... Een beetje dood Scheve mond

Afbeelding
's-Avonds natuurlijk meteen naar de kapster. Margot een vriendin van mij. Altijd makkelijk *LOL*

Afbeelding
En hier samen met Margot het eindresultaat. En wat vinden jullie ervan???

Groetjes Ilse

Wacht niet op later. Als later iets eerder komt, ben je te laat....

Op het eind van mijn geld hou ik altijd een stuk maand over......


Solide

Berichten: 5481
Geregistreerd: 06-04-03
Woonplaats: Ergens in het zonnige zuiden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-07-03 17:25

Miss_Petit"]
Na de knipbeurt zag het dr weer stuk gezond uit.

Was alleen je eigen haar gevlochten of had je dr nog extra haar doorgevlochten?

Lijkt mij in idd geval een hele klus, in en uitvlechten
Ik heb haar ver voorbij mn middel, dus als ik dat zou willen mag ik dr denk ik wel een dag voor uit trekken
[/quote]

Ja mijn haar voelt nu ook een stuk gezonder, maar dat komt ook door al die middeltjes die Margot erin heeft gedaan. Knipoog Altijd fijn als je bij de kapper bent geweest.

Er zaten nog 5,5 extra pakken haar bij gevlochten. Zelf had ik wat langer haar, tot halverwege mijn middel maar wilde ze nog wat langer.

Het vlechten duurde van 09.00 uur tot 16.00 uur, dus een hele dag. En het eruit halen duurt ook lang Scheve mond Maar je moet het ervoor over hebben. Als ik zo'n lang haar als jij hebt zou hebben zou ik het ook never nooit niet gedaan hebben....

[quote="LuvdaTossa"]
Mooi haar heb je zeg! Het glanst ook ontzettend. Maar de vlechtjes vind ik ook heel erg leuk!
[/quote]

Ja het glanst nu echt super goed. Is een teken dat het gezond is, gelukkig....

[quote="Lecoco"]
heey leuk man na de metarmafose maar waar heb je die riem vandaan die vindt ik echt stoer wil je me dat even pben
[/quote]

Ik heb je erover gepbt.... Voor anderen, de riem is van G-sus en heb hem in Weert gehaald.

[quote="Binky schreef:
Zonde,ik vond persoonlijk de vlechtjes leuker.Maar dat is misschien om dat ik super kort haar heb en altijd al zulke vlechtjes heb willen hebben!


Tnx, ja ik vind het allebei wel leuk. Een x voor de verandering. Maar met korte haren kan je ook vlechten laten zetten. Dat is no problem!!!!

Wacht niet op later. Als later iets eerder komt, ben je te laat....

Op het eind van mijn geld hou ik altijd een stuk maand over......


Solide

Berichten: 5481
Geregistreerd: 06-04-03
Woonplaats: Ergens in het zonnige zuiden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-07-03 22:45

Clautje schreef:
Maar dit staat ook leuk, alleen geknipt, of ook gekleurd?


Mijn haar is nu geknipt en gekleurd. Wel een heel stuk er vanaf, maar is wel lekker in de zomer.... In de winter laat ik ze weer langer groeien en waarschijnlijk rond december weer een keer vlechten.... Haha!

Wacht niet op later. Als later iets eerder komt, ben je te laat....

Op het eind van mijn geld hou ik altijd een stuk maand over......

Solide

Berichten: 5481
Geregistreerd: 06-04-03
Woonplaats: Ergens in het zonnige zuiden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-07-03 18:17

Moet je gewoon een keer doen. Als je geen adres weet en je wil wat verder rijden voor iemand die het echt goed doet dan heb ik nog wel een adres.....

Wacht niet op later. Als later iets eerder komt, ben je te laat....

Op het eind van mijn geld hou ik altijd een stuk maand over......

Solide

Berichten: 5481
Geregistreerd: 06-04-03
Woonplaats: Ergens in het zonnige zuiden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-07-03 19:33

Branca schreef:
Da's effe weer wat anders....dadelijk herken ik je niet meer!
Afwisselen is wel lekker he. Zo kan je er weer effe tegen. Staat je allebei goed, vooral ook die b.k die je trekt op eerste foto hahhahahhah


Hahahaha, dat zal wel meevallen. Ik denk dat je me de volgende keer op de intake of waar dan ook toch wel weer zal herkennen....

En die b*k die trek ik wel vaker... Is een tik van me Tong uitsteken

Wacht niet op later. Als later iets eerder komt, ben je te laat....

Op het eind van mijn geld hou ik altijd een stuk maand over......


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _Iris, Amazonbot, Berdien, bonnielau, BranwenGC, Brittneyx, ComscoreBot, Dominique_96, Fly_high, Ginny135, GoogleAdsense, IASCrawler, Kanto, Lestrange01, ManonGrr, Molly1230, Paardennamen, Pieke_Gwen, rien10, Roosch, Ruai, sharonalover, Slagroomsoes, vikawiek, Xanthippe, xReetch en 205 bezoekers