Moeder van beste vriendin overleden...

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Kim82
Berichten: 908
Geregistreerd: 12-12-02
Woonplaats: ENSCHEDE

Moeder van beste vriendin overleden...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-07-03 18:21

Ik ben echt helemaal kapot.
Na een ziektebed van 1,5 maand is vanmiddag om 16 uur de moeder van mijn beste vriendin overleden. Ze was nog te jong, 59 jaar.

Mijn vriendin is een alleenstaande moeder van een zoontje van 3. Hij begreep al helemaal niet waarom mama de laatste paar dagen niet thuis was en waarom hij bij mij moest logeren.......... Hoe leg je dit uit aan zo'n knulletje?

We hadden het allemaal verwacht en zijn ook blij dat haar verder lijden bespaart is gebleven. We hadden alleen zo gehoopt dat ze rustig, zonder pijn in haar slaap zou overlijden..... Helaas heeft het niet zo mogen zijn.

Clautje

Berichten: 14584
Geregistreerd: 13-05-01
Woonplaats: Hazerswoude

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-03 18:52

Jeetje wat erg zeg voor je vriendin, en natuurlijk haar zoontje en rest van de familie... Ik hoop dat jullie elkaar goed kunnen steunen...
Gecondoleerd, en nog veel sterkte..

Kinta

Berichten: 2702
Geregistreerd: 19-09-01
Woonplaats: prov. Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-03 19:05

Bah, wat overlijden er toch veel mensen (te jong)! Frusty
Probeer je vriendin en haar zoontje maar zoveel mogelijk te steunen, maar vergeet je eigen verdriet ook niet he? Verdrietig

Laar

Berichten: 6654
Geregistreerd: 24-02-02
Woonplaats: Noord Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-03 19:18

Wat vreselijk, veel sterkte aan jou en je vriendin..

Opzich, is het wel fijn, dat het jongetje nog zo jong is, kinderen herinneren zich pas dingen op ongv. 4-jarige leeftijd, die herinnerd zich straks niets meer, en is dat alweer vergeten, hij zal het zich alleen herinneren zoals je vriendin het hem verteld heeft..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-03 19:41

Gecondoleerd. Heel veel sterkte voor jullie!