Deze wereld is compleet verkl**t!!!!

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Jura

Berichten: 10793
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Veluwe en 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-01 14:31

Heeeeeeelemaal mee eens!!!

Ik denk trouwens ook nog dat het een soort 'straf' is voor al het leed dat wij mensen dieren aandoen. Misschien dat mensen nu eens een beetje wakker worden geschud, zal wel niet maar goed...

~*~ Pienie fan! ~*~
www.jura-artwork.nl


Jura

Berichten: 10793
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Veluwe en 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-01 15:08

Ik eet geen vlees meer thuis, al heel lang niet meer. Ik vind het super lekker maar voor de dieren doe ik het niet. Alleen nog als ik bij anderen ben of in een restaurant ofzo, maar meer niet.

~*~ Pienie fan! ~*~
www.jura-artwork.nl


Jura

Berichten: 10793
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Veluwe en 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-01 22:23

Hoi Stef en Laui
Als iedereen zo denkt zal er nooit iets veranderen. Alle beetjes helpen en bovendien zijn er wel meer mensen die vegetarisch eten of gewoon weinig vlees eten. Dus als veel mensen minder vlees eten, scheelt het al zoveel!
Het is gewoon geen argument, dat je maar niet vegetarier moet worden omdat het zin heeft! En de meeste scharrelkippen zijn zeker beter af dan legbatterij kippen. Ik heb zelf samen met een vriend een keer een slachtkip gered, die liep los bij een slachterij, hij was ontsnapt. Ze hadden hem volgepropt met hormonen, DAT doen ze in legbatterijen! Hij had vreselijke grote poten en was gigantisch groot, maar hij heeft nog een aantal jaren een heel leuk leven gehad! Alle beetjes helpen!

~*~ Pienie fan! ~*~
www.jura-artwork.nl


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: 996981, __danielle__, Andreeaa, boyca, Briiet, Dax, inge_romeo, Jive03, Letje01, Mrskiwi, Nientsje, Plukje, Rijsa, Rinkex, Solleke_Noah, Theseus, Wopkebrok, xPabloBokt en 76 bezoekers