Beetje ingestort

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Sjimmy

Berichten: 17797
Geregistreerd: 09-03-01

Beetje ingestort

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-07-03 21:07

Scheve mond
Zaterdag ben ik een beetje ingestort. Ik was in ons nieuwe huis druk bezig met de plinten op de muur te zetten. Heel de tijd staan = liggen - staan - liggen. Daar kreeg ik nog al koppijn van (heb ik vaker). Maar dat gaat meestal wel weer over. Ik ben gewoon doorgegaan met klussen. Al ging het wel steeds moeilijker.
Tot zaterdag avond ik had even wat dingetjes geverfd en ik kon niet eens meer een kwast in een verfpot zetten. Ik ben op bed gestort (dat staat gelukkig al in huis). Heb een uur geslapen en toen kwam Harmen me halen dat we naar huis moesten. Ik ging half jankend Verward naar de auto en zo beroerd heb ik me weinig gevoeld ik had amper de kracht om te lopen. zo raar Verward
Het is denk ik toch een beetje te veel. Verhuizen (dus in het weekend niet uitslapen maar ook hard werken). Trouwen (veel dingen regelen). En op mijn werk is het ook goed druk en er is sprake van dat ik projectleider wordt (meer verantwoordelijheid). Is een beetje teveel allemaal blijkbaar. Ik weet niet echt van stoppen maar nu heeft mijn lichaam er de rem op gegooid. Ik heb van zaterdag avond 10 uur tot 11 uur zondagochtend geslapen, zondag middag geslapen zondagavond weer om 10 uur naar bed en vanmorgen zat ik om 8 uur in de auto naar mijn werk. Maar hoofdpijn, misselijk, niet kunnen concentreren en heeeeeeeeel erg slap. Dus ik heb tegen mijn principes in mezelf ziekgemeld en ben naar bed gegaan. Tot vanmiddag 5 uur.
En na deze post ga ik weer meteen pitten want morgen is het weer vroeg dag. Want de wasmachine en droger worden tussen 7 (!!!!) en 10 uur s'morgens bezorgd. Dus dan zit ik weer om 6 uur in mijn autootje naar Veenendaal te crossen.
's middags komen dan de meubels
1 lichtpuntje morgenmiddag ga ik ook naar een mogelijk nieuw bijrijpaard kijken. Maar morgen meer daarover

Welterusten...


tnx voor het lezen ik ben het weer even kwijt.

ibikus
Berichten: 20688
Geregistreerd: 15-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-03 21:13

Tjemig,
gewoon jezelf even voorbij gerent dus!

Doe je het niet te gek!
Je moet nog wel van je trouwdag kunnen genieten hoor, sterkte ermee!

Fabienne1
Berichten: 2498
Geregistreerd: 19-08-02
Woonplaats: Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-03 21:14

Jeetje, ja ik snap dat je even "ingestort" bent. Het klinkt ook allemaal druk. Deze verhalen hoor ik steeds meer. Mijn vriend heeft er op het moment ook last van.. En ik ben nu vrij en alle spanningen van afgelopen jaar komen er dan uit en dan voel je je alleen uitgeput. Frusty
Echt vervelend voor je, maar blijf asjeblieft aan jezelf denken. Ook al trekt iedereen van alle kanten aan je.
Je hebt in ieder geval al veel geslapen Slapen , maar dan ben je waarschijnlijk nog moe. Veel sterkte en doe rustig aan meid!
Wel een mooi lichtpuntje een bijrijdpaard! Maar lukt dat nog .....

Sjimmy

Berichten: 17797
Geregistreerd: 09-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-07-03 21:18

Met dat bijrijpaard moet lukken hoor, ik heb aangegeven per augustus te willen beginnen dus dan heb ik even een 'bijkom-periode'. Daarbij komt dat ik dan ook niet meer 7 x per week ga en niet ipv 1 10 paarden moet doen (da's nu zo).

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-03 21:45

Voorzichtig ajb meis, ik weet wat je voelt. Waar ga je ergens naar een bijrijdpaard kijken? In Veenendaal?

Prima

Berichten: 6024
Geregistreerd: 12-08-01
Woonplaats: Bussum & Harskamp :D

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-03 21:54

Waarom pleit ik ook altijd voor een nieuwbouwhuis en alles laten doen Knipoog
Take it easy, Aken en Keulen zijn niet op 1 dag gebouwd!

Maaike

Berichten: 11864
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-03 22:44

doe je rustig aan??? Leuk dat je als t goed is weer n ander bijrijpaard hebt gevonden, succes ermee

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-03 08:27

Inderdaad een beetje veel denk ik zo. Rust maar goed uit want volgende week donderdag moet je lekker fit zijn! En dat huis blijft wel staan hoor, dan maar wat minder af.

Lielle

Berichten: 66255
Geregistreerd: 12-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-03 08:55

Even op de rem trappen, en uitrusten voor je trouwdag! Het zou veel te zonde zijn als je te moe bent om ervan te genieten.

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-03 21:24

Hey meid denk goed om jezelf hoor, als je lichaam een signaal afgeeft dat je teveel hooi op je vork neemt is dat niet voor niks.
Ik herken het wel, alles tegelijk willen doen, en ook denken dat je geen andere keus hebt, maar soms moet je voor jezelf kiezen.
Gewoon nee zeggen, tijd nemen om uit te rusten, pas op hoor want straks lig je op je trouwdag voor pampus Knipoog
Sterkte ermee en wees zuinig op jezelf.

ukkie

Berichten: 1669
Geregistreerd: 15-06-02
Woonplaats: Ede

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-03 21:43

Ik ken het probleem maar wees zuinig op je zelf en loop je zelf niet voorbij Scheve mond

Franca

Berichten: 5745
Geregistreerd: 17-07-02
Woonplaats: Arabierenland

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-03 01:00

Luister naar je lichaam meid!!! Beter voorkomen dan genezen, want een burn-out ben je lang mee zoet! Dat is al die drukte niet waard! Sterkte *LOL*

Diana_Mabel

Berichten: 7044
Geregistreerd: 04-02-02
Woonplaats: Houten

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-03 14:42

Het is logisch dat je lichaam zo reageert je plunderd je eigen ikje Lachen
je kan niet alles tegelijk, misschien kun je meer delegeren je staat er vast niet alleen voor. pas goed op jezelf!

Mickey

Berichten: 34755
Geregistreerd: 25-02-01
Woonplaats: Daar waar mijn huis woont

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-03 15:57

Rustig aan Sjimmy!
Weet je nog dat jullie tegen mij ook zeiden dat ik even rustig moest doen zo vlak voor mijn trouwen.
Nu zeg ik het tegen jou Knipoog
Houd je rustig, dan ben je op je trouwdag helemaal in orde.