mm..zelfvertrouwen

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
assie

Berichten: 9485
Geregistreerd: 31-07-01
Woonplaats: Grun

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-01 23:30

Sorry, dit wordt een beetje een erg lang verhaal...

Tot 2 weken geleden had ik precies hetzelfde als jij Margje! Ook heel erg onzeker enz. Iedereen had een vriendje, mijn hele vriendinnengroepje (5 meiden (=heeeel veel Haha! )) ze hadden allemaal een vriend en ik niet. Ik was toen eigenlijk ook wel depri. Was de hele basisschool door gepest. In de 1e was ik erg onzeker. O oliebol dalijk gaan ze me weer pesten....
Dat is gelukkig niet gebeurt. In de 2e kreeg ik een erg goede vriendin zij 'introduceerde' mij bij haar vriendinnen, zo heb ik 5 goede vriendinnen gekregen. Maar toch voel(de) ik me nog steeds erg onzeker. Als er mensen naar me keken en tegelijkertijd praatten, dan had ik zoiets van: ships die hebben het over mij, ik zie er zeker weer belachelijk uit Scheve mond\ .
Maar door Yvonne en mijn andere vriendinnen, kreeg ik toch steeds meer zelfvertrouwen, hoewel ik toch nog steeds niet langs een grote groep mensen durfde te lopen, in mijn eentje.

Al mijn vriendinnen hadden dus een vriendje en de vriend van Yvon, die is echt aardig, probeerde mij ook op te beuren; je ziet er hartstikke goed uit en je hebt zo een vriend. Ook Dennis een jongen die op de kinderboerderij werkt (en de broer van Roy) zei dat: je ziet er heeel erg leuk uit, bent een aardige meid en ben nu eens niet zo onzeker! Dit was erg goed voor mijn zelfvertrouwen, maar je blijft toch onzeker (ja, je kunt dat nou wel zeggen, maar toch heb ik geen vriend Verdrietig en ik zie er helemaal niet zo goed uit )

Pas sinds deze vakantie gaat het echt goed met me. Ik ben op ponykamp geweest. Daar waren we met z'n 7'en echt 7 erg gezellig meiden. Niemand kende elkaar dus het was nieuwe kansen.. nieuwe vriendinnen. Het klikte erg goed. En nu heb ik 6 vriendinnen erbij en ook nog een franse penvriendin.

Toen ik terug kwam van ponykamp ben ik meteen op i-net gegaan, bokken (hoezo verslaafd *LOL* ?) en toen was Roy online op MSN. Dat is dus de broer van Dennis (en Dennis had mij toegevoegd bij Roy, 3 maanden geleden ofzo, maar daar had ik nog nooit meer gepraat). We hebben heel gezellig zitten praten (over i-net durf ik altijd meer) en hij vroeg of ik foto's van hem wilde hebben en of hij een foto van mij mocht. Ik heb hem toen de enigste foto van mezelf gestuurd die ik had. Ik vond hem niet eens zo leuk. Maar de dag erna was Roy weer online. Dat dat zo'n leuke foto was... En sinds vorige week vrijdag is Roy m'n vriend. Hij is m'n eerste vriend en hij laat me echt mijn positieve kanten zien. Hij is gewoon zooo lief Lovers .

Ik had dit zelf nooit verwacht, als je me dit voor ponykamp had verteld had ik je hardop uit gelachen. Ik dacht.. ik ben zooo lelijk, ik krijg nooit leuke vriendinnen of een vriend.
Maar het kan dus wel!!

Je zult zien, als je gewoon je zelf blijft en probeert je positieve kanten te zien, dan komt alles vanzelf goed. Ook je zelfvertrouwen wordt vanzelf beter. En bovenal, je bent jezelf en je bent een erg leuke meid!!!

Groetjes en een dikke knuffel
Astrid

_________________
Man: Is this seat empty?
Woman: Yes, but this one will if you sit down...

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: assie op 2001-09-01 23:32 ]</font>



assie

Berichten: 9485
Geregistreerd: 31-07-01
Woonplaats: Grun

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-01 23:36

En oja, al mijn vriendinnen hebben het steeds over zoenen enz. Hoe lekker dat is blabla... Ik heb het nog nooit gedaan. Ben echt heel benieuwd. Doordat ik toch nog wel een beetje onzeker ben, durfde ik niet eens een arm om Roy heen te slaan. Hij doet dat gelukkig wel Lovers en nu 'durf' ik het ook te doen. Door hem krijg ik echt mijn zelfvertrouwen terug. Ik ben zooo blij met hem Lovers
Ik had het echt niet verwacht en Margje, je zult het zien, binnen een jaar heb jij ook een vriend! Zeker weten
Dikke knuffel
Astrid

Kipu Pabu's Tentsi. Dressuur M+1, Vaardigheid M+2

Oppassie, dierenoppas.

assie

Berichten: 9485
Geregistreerd: 31-07-01
Woonplaats: Grun

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-01 21:41

idd, op MSN en bokt ben ik veel 'leuker' (hoop ik tenminste Knipoog )
Dan heb ik veel meer zelfvertrouwen, en met dat prettig gestoord van jou Laui, dat vind ik alleen maar lachen. Ik krijg gewoon zoooo de slappe lach van jou *LOL* *LOL* errug leuk! (is als compliment bedoeld hoor, niet negatief..)

Grtz. Astrid

PS Als je asje zegt, dan kijk ik steeds meteen zeer geintereseerd, ik wordt namelijk ook best vaak asje genoemd, of as. Dus asje vin ik een beetje verwarrend. Ma goe, dan weet je wel meteenhoe je mijn aandacht moet trekken... HEE ASJE Party!! Party!!

Kipu Pabu's Tentsi. Dressuur M+1, Vaardigheid M+2

Oppassie, dierenoppas.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie